επιδημιολόγο Dr Kirsten Corder, επιβεβαίωσαν επίσης, ότι όσοι μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης διαβάζουν περισσότερες ώρες, έχουν σημαντικά καλύτερους βαθμούς σε σχέση με τους συμμαθητές τους.Ένας έφηβος περνά κατά μέσο όρο περίπου τέσσερις ώρες την ημέρα μπροστά σε μια οθόνη. Ακόμη κι όταν ένας μαθητής διαβάζει πολύ τα μαθήματά του, αν τον υπόλοιπο χρόνο είναι «κολλημένος» στο Ίντερνετ ή στην τηλεόραση, πάλι έχει χειρότερους βαθμούς, σε σύγκριση με όσους μαθητές δεν αφιερώνουν τόσο χρόνο μπροστά σε μια οθόνη. Επιπλέον, έχει συχνά κακή διάθεση και κατ’ επέκταση απότομη συμπεριφορά, ενίοτε και κατάθλιψη!
http://www.7imeres.gr