Όχι ότι οι γονείς δεν το υποψιάζονταν: βρετανική
μελέτη, έδειξε ότι όσες ώρες παραπάνω περνούν οι μαθητές μπροστά σε μία
οθόνη, τόσο μικρότεροι είναι οι βαθμοί τους στο σχολείο! Το μήνυμα των αποτελεσμάτων της έρευνας, δεν θα μπορούσε να είναι πιο επίκαιρο, μιας και σε λίγες μέρες ξεκινούν τα σχολεία.Από όλες τις οθόνες, η πιο επιζήμια για τους βαθμούς, βρέθηκε να είναι αυτή της τηλεόρασης. Οι ερευνητές του Πανεπιστημίου του Κέμπριτζ, με επικεφαλής την
επιδημιολόγο Dr Kirsten Corder, επιβεβαίωσαν επίσης, ότι όσοι μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης διαβάζουν περισσότερες ώρες, έχουν σημαντικά καλύτερους βαθμούς σε σχέση με τους συμμαθητές τους.Ένας έφηβος περνά κατά μέσο όρο περίπου τέσσερις ώρες την ημέρα μπροστά σε μια οθόνη. Ακόμη κι όταν ένας μαθητής διαβάζει πολύ τα μαθήματά του, αν τον υπόλοιπο χρόνο είναι «κολλημένος» στο Ίντερνετ ή στην τηλεόραση, πάλι έχει χειρότερους βαθμούς, σε σύγκριση με όσους μαθητές δεν αφιερώνουν τόσο χρόνο μπροστά σε μια οθόνη. Επιπλέον, έχει συχνά κακή διάθεση και κατ’ επέκταση απότομη συμπεριφορά, ενίοτε και κατάθλιψη!
http://www.7imeres.gr
επιδημιολόγο Dr Kirsten Corder, επιβεβαίωσαν επίσης, ότι όσοι μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης διαβάζουν περισσότερες ώρες, έχουν σημαντικά καλύτερους βαθμούς σε σχέση με τους συμμαθητές τους.Ένας έφηβος περνά κατά μέσο όρο περίπου τέσσερις ώρες την ημέρα μπροστά σε μια οθόνη. Ακόμη κι όταν ένας μαθητής διαβάζει πολύ τα μαθήματά του, αν τον υπόλοιπο χρόνο είναι «κολλημένος» στο Ίντερνετ ή στην τηλεόραση, πάλι έχει χειρότερους βαθμούς, σε σύγκριση με όσους μαθητές δεν αφιερώνουν τόσο χρόνο μπροστά σε μια οθόνη. Επιπλέον, έχει συχνά κακή διάθεση και κατ’ επέκταση απότομη συμπεριφορά, ενίοτε και κατάθλιψη!
http://www.7imeres.gr