Σάββατο, 10 Δεκεμβρίου 2011

6 αθλήματα για γρήγορο κάψιμο λίπους


Αθλήματα: Έξα(θ)λλο κάψιμο λίπουςΑν ανήκετε στην ομάδα ατόμων που δεν θέλουν να βλέπουν το γυμναστήριο ούτε ζωγραφιστό και αποφεύγετε πάγκους, αλτήρες και κάθε λογής μηχανήματα, τότε σας έχουμε κακά και καλά νέα. Τα κακά είναι ότι… εσείς χάνετε, τα καλά είναι ότι οι εναλλακτικές που έχετε είναι αρκετές.
Σίγουρα η προπόνηση με βάρη έχει τα μέγιστα οφέλη για το σώμα και την φυσική σας κατάσταση, αλλά υπάρχουν αρκετά αθλήματα τα οποία μπορούν να εξισορροπήσουν – αν όχι να ξεπεράσουν – τις «καμένες» θερμίδες του γυμναστηρίου. Συγκεντρώσαμε τα έξι αγαπημένα μας και σας τα παρουσιάζουμε.
  • Τένις
Θερμίδες/ώρα: 600- 900
Αθλήματα: Έξα(θ)λλο κάψιμο λίπουςΣταμάτα. Ξεκίνα. Σταμάτα. Ξεκίνα. Σταμάτα. Ξεκίνα. Κάπως έτσι πάει ο ρυθμός του τένις. Αν θέλετε να κάψετε θερμίδες και να ενδυναμώσετε τόσο τα πόδια όσο και το πάνω μέρος του σώματος, τότε πάρτε γρήγορα μία ρακέτα. Το τένις αποτελεί ιδανική αερόβια άσκηση που μέσα από το έντονο παιχνίδι βελτιώνει την αερόβια ικανότητα και άρα την φυσική σας κατάσταση, ενώ αν αποφασίσετε να παίζετε τακτικά, θα δείτε την διαφορά στον πάνω (στήθος, χέρια, ώμους) και στον κάτω (γλουτούς, τετρακέφαλους, γάμπες) κορμό από τον πρώτο κιόλας μήνα -ακόμα και αν είστε αρχάριοι.
  • Κολύμβηση
Θερμίδες/ ώρα: 400-500
Αθλήματα: Έξα(θ)λλο κάψιμο λίπουςΗ άσκηση στην θάλασσα με την μορφή της κολύμβησης αποτελεί μία από τις πιο ολοκληρωμένες λύσεις για να μείνετε σε φόρμα, δυναμώνοντας παράλληλα το καρδιαγγειακό και το μυϊκό σας σύστημα. Η χρήση της αντίστασης του νερού σαν όργανο γυμναστικής, αποτελεί την ιδανική επιλογή για μια πλήρη προπόνηση, χωρίς τον παραμικρό κίνδυνο τραυματισμού – εκτός και αν δεν ξέρετε κολύμπι! Έχει μάλιστα την ιδιότητα να ενεργοποιεί όλους τους μυς του σώματος, χωρίς να επιβαρύνει καθόλου τις αρθρώσεις και την σπονδυλική στήλη – κάτι που μπορεί να γίνει αν δεν έχετε σωστή τεχνική στο γυμναστήριο.
  • Πόλο
Θερμίδες/ώρα : 700 -800
Δεν λέμε, είναι hardcore. Αλλά και πάλι δεν χρειάζεται να παίξετε σε επαγγελματικό επίπεδο για να έχετε οφέλη στο σώμα σας από το πόλο. Το υδάτινο αυτό σπορ μπορεί να είναι σαφώς πιο απαιτητικό και δύσκολο από την κολύμβηση, μιας και το σώμα βρίσκεται διαρκώς σε πλήρη κίνηση, αλλά μπορεί να κάψει μέχρι και τις διπλάσιες θερμίδες από αυτήν δυναμώνοντας παράλληλα όλο το σώμα. Σκεφτείτε. Διαρκής κίνηση χεριών (δικέφαλοι, ώμοι, τρικέφαλοι κάνουν… πάρτυ) και ποδιών (γλουτοί, τετρακέφαλοι το ίδιο), συν την χρήση των μυών της πλάτης και των κοιλιακών για σταθεροποίηση και… voila! Ολοκληρωμένη προπόνηση για όλο το σώμα, χωρίς ίχνος μηχανήματος ή διαδρόμου.
  • Πολεμικές τέχνες
Θερμίδες/ώρα: 700-1.100
Αθλήματα: Έξα(θ)λλο κάψιμο λίπουςΑνεξαρτήτως από το αν κάνετε καράτε, τζούντο, ταε κβον ντο ή οποιαδήποτε άλλη πολεμική τέχνη ένα είναι σίγουρο: έχετε εξασφαλίσει μια πλήρη εκγύμναση για όλο το σώμα αλλά και το… μυαλό, μιας και οι περισσότερες πολεμικές τέχνες στοχεύουν περισσότερο στην σωστή χρήση της άμυνας για την αποφυγή χτυπημάτων, παρά στην επίθεση. Όπως και να έχει, οι πολεμικές τέχνες είναι βέβαιο ότι θα σας βοηθήσουν σημαντικά να κάψετε θερμίδες γυμνάζοντας συνολικά όλο το σώμα, αυξάνοντας παράλληλα την ευλυγισία σας, ακόμα και αν βρίσκεστε σε επίπεδο αρχάριου. Τέλος, δεν χρειάζεται να μάθετε πολεμικές τέχνες για να μπείτε αναγκαστικά στο… ρινγκ. Το αγωνιστικό μέρος των πολεμικών τεχνών είναι καθαρά επιλογή του ασκούμενου.
  • Αναρρίχηση
Θερμίδες/ώρα: 700-1000
Αθλήματα: Έξα(θ)λλο κάψιμο λίπουςΗ αναρρίχηση είναι ένα άθλημα που απαιτεί ευκινησία και συντονισμό κινήσεων, δύο παράγοντες που θα σας βοηθήσουν να αυξήσετε την μυϊκή σας μάζα, «καίγοντας» παράλληλα θερμίδες. Βασίζεται ως επί το πλείστον σε σύντομες, εκρηκτικές κινήσεις για να περάσετε από τον έναν βράχο στον επόμενο, γεγονός που την καθιστά ιδανική για αύξηση δύναμης, αντοχής και ευελιξίας. Αν η λέξη «βράχος» σας τρόμαξε πάντως, μην φοβάστε. Δεν χρειάζεται να πάρετε τα… βουνά για να ασχοληθείτε με το εν λόγω άθλημα. Αν θέλετε απλά να εξασκηθείτε σε εσωτερικό χώρο, τότε δεν έχετε παρά να επισκεφτείτε τον ειδικά εξοπλισμένο χώρο εσωτερικής αναρρίχησης The Wall στην Παλλήνη.
  • Κωπηλασία
Θερμίδες/ώρα: 600-800
Αθλήματα: Έξα(θ)λλο κάψιμο λίπουςΈνα ακόμα άθλημα στο οποίο όμως, οι θερμίδες τραβάνε κυριολεκτικά… κουπί. Η κωπηλασία βοηθάει στην καρδιοαναπνευστική ικανότητα καθώς απαιτεί μεγάλη αντοχή, ενώ αυξάνει κατακόρυφα την καύση θερμίδων «εμπλέκοντας» παράλληλα πολλές μυϊκές ομάδες ταυτόχρονα. Γυμνάζει κυρίως τους μύες των ώμων, των χεριών και της πλάτης αλλά και τους τετρακέφαλους. Αν δεν θέλετε να γραφτείτε σε σχολή κωπηλασίας για να ασχοληθείτε με το εν λόγω άθλημα, μπορείτε εναλλακτικά να παραγγείλετε κωπηλατοεργόμετρο και να κάνετε την ίδια ακριβώς μορφή άσκησης – ίσως και εντονότερη – στο σπίτι. Προσοχή: Απαιτεί σωστή εκμάθηση της τεχνικής προς αποφυγή τραυματισμών.
Καλές καύσεις!
Πηγή: in2life.gr

Τα λάθη....

Τα λάθη είναι πολλά όπου η αγάπη είναι λίγη. Εκεί που η αγάπη περισσεύει τα λάθη εξαφανίζονται!

Ανακοίνωση των διαχειριστών της ιστοσελίδας μας

Οι απόψεις που δημοσιεύονται δεν απηχούν κατ' ανάγκη και τις απόψεις των διαχειριστών.
Οι φωτογραφίες προέρχονται από τα site και blog που μνημονεύονται ή από google search ή από άλλες πηγές και ανήκουν αποκλειστικά στους δημιουργούς τους.
Τα αποσπάσματα video που δημοσιεύονται προέρχονται από άλλα site τα οποία και αναφέρονται (σαν Πηγή) ή περιέχουν το λογότυπο τους.
Εάν παρόλα αυτά κάποιος/α θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση του Blog, καλείται να επικοινωνήσει στο atladidas@gmail.com προς αποκατάσταση του θέματος.

Δεν φέρουμε καμία απολύτως ευθύνη για την εγκυρότητα του θέματος. Τα θέματα ειναι συλλογή ειδήσεων με σκοπό την ενημέρωση και την ψυχαγωγία του επισκέπτη.

Επίσης οι πληροφορίες που περιέχονται έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και δεν μπορούν να αντικαταστήσουν την γνωμάτευση του ιατρού σας ή την επίσκεψη σε άλλον ειδικό της υγείας. Αν αποφασίσετε να ακολουθήσετε κάποια διατροφή ρωτήστε τον προσωπικό ιατρό σας. Δεν είμαστε οι ειδικοί ώστε να κάνουμε την πιστοποίηση της ορθότητας των σχετικών άρθρων.