Αλλωστε, ταγραμματόσημα, όπως επισημαίνει οδιευθυντής Φιλοτελισμού τωνΕΛΤΑ Αγγελος Στούμπης, αποτελούν σύμβολο μιας χώρας. Μπορούν όμως να γίνουν και σύμβολα μιας ξεχωριστής στιγμής για τονκαθένα, αφού παρέχεται ηδυνατότητα έκδοσης... προσωπικών γραμματοσήμων.
Παράλληλα, λέει, κανένα δημόσιο πρόσωπο εν ζωή δεν μπορεί να τιμηθεί με έκδοση γραμματοσήμου. «Αναμνηστικά γραμματόσημα που τιμούν πρόσωπα εκδίδονται σε επετείους γέννησης ή θανάτου, όχι όμως πριν περάσουν πέντε χρόνια από τον θάνατο τους.
Μοναδική εξαίρεση σεαυτό αποτελούν οι περιπτώσεις θανόντων προέδρων Δημοκρατίας ήπρωθυπουργών», λέει.
Εκτός από τα αναμνηστικά και τιμητικά ή επετειακά γραμματόσημα, τα «προσωπικά» κερδίζουν όλο και μεγαλύτερο κοινό. «Πρόκειται για μια μορφή πιο προσωπικής αλληλογραφίας.
Καθένας έχει τη δυνατότητα να τυπώσει φωτογραφίες ή εικόνες που επιθυμεί σε γραμματόσημα και να τα στείλει σε αγαπημένα του πρόσωπα», λέει ο υπεύθυνος Μάρκετινγκ Φιλοτελισμού Νίκος Απέργης, ενώ όπως σημειώνει ο κ. Στούμπης, τα προσωπικά ή εταιρικά γραμματόσημα δίνουν τη δυνατότητα για προβολή,δημοσιότητα και διαφήμιση.
Τα γραμματόσημαδεν θυμίζουν απλώς ιστορικά γεγονότα και τιμούν προσωπικότητες, αλλά συμβάλλουν και στην προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό. Μάλιστα τον Ιούνιο, στο πλαίσιο της τουριστικής προώθησης της χώρας, αναμένεται να κυκλοφορήσει η αναμνηστική έκδοση για τον ΕΟΤ «Με προορισμό τηνΕλλάδα», ενώ τον Σεπτέμβριο, λίγο πριν από την έναρξη της σχολικής χρονιάς, θα ακολουθήσουν έξι γραμματόσημα για τα αναγνωστικά του Δημοτικού Σχολείου. «Επόμενοςσταθμός θα είναι η επετειακή σειρά για τα 150 χρόνια από τηνκυκλοφορίατου πρώτου ελληνικού γραμματοσήμου, ενώ στο τέλος της χρονιάς θα εκδοθεί το δεύτερο μέροςμε τους έλληνες ηθοποιούς. Είχεπροηγηθεί το 2009 το πρώτο μέρος με τους Μάνο Κατράκη, Ντίνο Ηλιόπουλο, Ελλη Λαμπέτη, Αλέκο Αλεξανδράκη, Αλίκη Βουγιουκλάκη, Τζένη Καρέζη, Δημήτρη Χορν, Νίκο Κούρκουλο και Θάνο Κωτσόπουλο. Επιπλέον, συνεχίζεται η κυκλοφορία των επίσημων συλλεκτικών εκδόσεων τουΑγίου Ορους, που φέτος θα έχειθέμα τα «Πρωτογράμματα», προσθέτει η τμηματάρχης Μάρκετινγκ Φιλοτελισμού Νίκη Μακρυγεώργου.