Παρασκευή, 17 Ιουνίου 2011

Αποζημιώσεις από ΔΕΗ για ζημιές σε ηλεκτρικές συσκευές λόγω υπέρτασης

Αποζημιώσεις έως 400 ευρώ για ζημιές σε ηλεκτρικές συσκευές λόγω υπέρτασης θα δίνει στο εξής στους καταναλωτές η ΔΕΗ...
Η διαδικασία θα εφαρμοστεί αναδρομικά για όσους έχουν υποβάλει αιτήσεις αποζημίωσης από την αρχή του χρόνου.

Η διοίκηση της επιχείρησης απέστειλε στις κατά τόπους υπηρεσίες οδηγίες για τις προϋποθέσεις και τον τρόπο εφαρμογής της διαδικασίας, σημειώνοντας ότι οι αποζημιώσεις θα είναι έως 300 ευρώ για μονοφασικές παροχές και έως 400 ευρώ για τριφασικές ανά συμβάν και καταναλωτή.

Οι προϋποθέσεις για την καταβολή της αποζημίωσης είναι οι εξής:

α) Ο καταναλωτής να ενημερώσει τη ΔΕΗ για τη βλάβη και να υποβάλει την αίτηση αποζημίωσης, αν είναι δυνατόν την ίδια ημέρα ή σε προθεσμία τεσσάρων ημερών από το συμβάν.

β) Η βλάβη να μην οφείλεται σε λόγους ανωτέρας βίας, αλλά σε τυχαία διακοπή του ουδετέρου αγωγού.

δ) Ο καταναλωτής να θέσει στη διάθεση της ΔΕΗ επί δύο ημέρες, εφόσον του ζητηθούν, τις συσκευές ή τον εξοπλισμό, που έχει υποστεί βλάβη, προς έλεγχο πριν από την επισκευή του.

ε) Ο καταναλωτής να θέσει στη διάθεση της ΔΕΗ παραστατικά ηλεκτρολογικού συνεργείου, με τα οποία:
- Περιγράφεται το είδος κάθε βλάβης και, κατά το δυνατόν, συσχετίζεται αυτή με ενδεχόμενη υπέρταση και
- Τεκμηριώνεται το κόστος επισκευής των βλαβών ή αντικατάστασης των συσκευών ή του εξοπλισμού, με άλλα παρόμοιων προδιαγραφών, εφόσον κρίνεται οικονομικά ασύμφορη η επισκευή τους.
στ) Ο καταναλωτής να υπογράψει δήλωση με την οποία θα δηλώνει ότι η ζημιά οφείλεται σε τυχαία βλάβη ή αστοχία υλικού του δικτύου της ΔΕΗ και ότι το χρηματικό ποσό που εισπράττει από τη ΔΕΗ ως αποζημίωση είναι απολύτως εύλογο.

Σημειώνεται ότι η ΔΕΗ αποζημιώνει πλήρως (δεν ισχύουν δηλαδή τα όρια των 300 - 400 ευρώ) τους καταναλωτές για βλάβες συσκευών που προκλήθηκαν από υπαιτιότητα υπαλλήλων της ή συνεργαζόμενων εργολάβων, μετά την προσκόμιση των απαραίτητων αποδεικτικών στοιχείων (π.χ. τιμολόγια επισκευών).

Αντίθετα αν η βλάβη οφείλεται σε λόγους ανωτέρας βίας, δεν θα χορηγείται αποζημίωση. Τέτοιοι λόγοι είναι εξαιρετικά δυσμενείς καιρικές συνθήκες, πυρκαγιές, σεισμοί, απρόβλεπτες παρεμβάσεις δημοσίων αρχών (π.χ. αστυνομία, πυροσβεστική), απεργίες, οι ζημιές από τρίτους που δεν μπορούν να αποφευχθούν όπως πτώσεις αεροπλάνων, τρομοκρατικές ενέργειες, εξεγέρσεις, τραυματισμοί υποβρυχίων ή υπογείων καλωδίων, βλάβες από τροχαία ατυχήματα, και παρόμοιες πράξεις.

Η ΔΕΗ θα αποφασίζει επί των αιτήσεων για αποζημιώσεις σε 15 ημέρες και η αποζημίωση, εφόσον το αίτημα του καταναλωτή κρίνεται θετικά, θα καταβάλεται ένα μήνα μετά.

Η ΔΕΗ αποφάσισε ότι η νέα διαδικασία αποζημίωσης ισχύει από τη Δευτέρα, 2 Μαΐου 2011, ωστόσο συμφωνήθηκε με τη ΡΑΕ να εξετασθούν αναδρομικά και υποθέσεις καταναλωτών που είχαν υποβάλλει αίτηση αποζημίωσης εντός του 2011, έστω και αν δεν είχαν υποβληθεί στην προθεσμία των τεσσάρων ημερών μετά την ημέρα του συμβάντος, εφόσον βεβαίως προσκομισθούν παραστατικά ηλεκτρολογικού συνεργείου και υπογραφεί υπεύθυνη δήλωση από τον καταναλωτή.

Οι οδηγίες για την είσπραξη των αποζημιώσεων θα διατίθενται σύντομα στα καταστήματα της ΔΕΗ, ενώ θα αποσταλούν στους καταναλωτές και με τους φακέλους των λογαριασμών.
www.kathimerini.gr

Τα λάθη....

Τα λάθη είναι πολλά όπου η αγάπη είναι λίγη. Εκεί που η αγάπη περισσεύει τα λάθη εξαφανίζονται!

Ανακοίνωση των διαχειριστών της ιστοσελίδας μας

Οι απόψεις που δημοσιεύονται δεν απηχούν κατ' ανάγκη και τις απόψεις των διαχειριστών.
Οι φωτογραφίες προέρχονται από τα site και blog που μνημονεύονται ή από google search ή από άλλες πηγές και ανήκουν αποκλειστικά στους δημιουργούς τους.
Τα αποσπάσματα video που δημοσιεύονται προέρχονται από άλλα site τα οποία και αναφέρονται (σαν Πηγή) ή περιέχουν το λογότυπο τους.
Εάν παρόλα αυτά κάποιος/α θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση του Blog, καλείται να επικοινωνήσει στο atladidas@gmail.com προς αποκατάσταση του θέματος.

Δεν φέρουμε καμία απολύτως ευθύνη για την εγκυρότητα του θέματος. Τα θέματα ειναι συλλογή ειδήσεων με σκοπό την ενημέρωση και την ψυχαγωγία του επισκέπτη.

Επίσης οι πληροφορίες που περιέχονται έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και δεν μπορούν να αντικαταστήσουν την γνωμάτευση του ιατρού σας ή την επίσκεψη σε άλλον ειδικό της υγείας. Αν αποφασίσετε να ακολουθήσετε κάποια διατροφή ρωτήστε τον προσωπικό ιατρό σας. Δεν είμαστε οι ειδικοί ώστε να κάνουμε την πιστοποίηση της ορθότητας των σχετικών άρθρων.