Παρασκευή 15 Απριλίου 2011

19χρονη γίγαντας

Αυτό το κορίτσι από την Ταϊλάνδη είναι μόλις 19 ετών, αλλά το ύψος της την...

καθιστά την ψηλότερη νεαρή κοπέλα στον κόσμο. Η Malee Duangdee έχει ύψος 2,08 μέτρα και βάρος 127 κιλά, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως είναι ψηλότερη και από την Elisany Silva, που ήταν κάτοχος του ρεκορ μέχρι τώρα.





Το γεγονός πως δεν θα είναι συνηθισμένη φάνηκε από τα 9 της χρόνια, όπου ξεχώριζε απ’ όλα τα κορίτσια της ηλικίας της κι έτσι η μητέρα της την πήγε στο γιατρό, ώστε να διαπιστώσει το γιατί. Οι γιατροί που εξέτασαν το κορίτσι, βρήκαν έναν όγκο στον εγκέφαλο, ο οποίος πίεζε ένα συγκεκριμένο νεύρο που προκαλούσε ορμονική αστάθεια με αποτέλεσμα η Malee να ψηλώνει όλο και περισσότερο!



Δυστυχώς όμως δεν ήταν μόνο αυτό το πρόβλημα του μικρού κοριτσιού, αφού λόγω του όγκου έχασε και την όραση της.
Όπως δήλωσε η ίδια: «Νιώθω σαν φρικιό, αφού οι συμμαθητές μου με κορόιδευαν και μου έβγαζαν άσχημα παρατσούκλια. Απ’ όταν θυμάμαι τον εαυτό μου είμαι υπερβολικά ψηλή και η λήψη φαρμάκων είναι μέρος της καθημερινότητας μου. Θα ήθελα να είμαι σαν τα υπόλοιπα κορίτσια, όμως ποτέ μου δεν είχα κάποιο αγόρι και δεν νομίζω ότι θα κάνω ποτέ την δική μου οικογένεια»










http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/04/19_15.html

Τα λάθη....

Τα λάθη είναι πολλά όπου η αγάπη είναι λίγη. Εκεί που η αγάπη περισσεύει τα λάθη εξαφανίζονται!

Ανακοίνωση των διαχειριστών της ιστοσελίδας μας

Οι απόψεις που δημοσιεύονται δεν απηχούν κατ' ανάγκη και τις απόψεις των διαχειριστών.
Οι φωτογραφίες προέρχονται από τα site και blog που μνημονεύονται ή από google search ή από άλλες πηγές και ανήκουν αποκλειστικά στους δημιουργούς τους.
Τα αποσπάσματα video που δημοσιεύονται προέρχονται από άλλα site τα οποία και αναφέρονται (σαν Πηγή) ή περιέχουν το λογότυπο τους.
Εάν παρόλα αυτά κάποιος/α θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση του Blog, καλείται να επικοινωνήσει στο atladidas@gmail.com προς αποκατάσταση του θέματος.

Δεν φέρουμε καμία απολύτως ευθύνη για την εγκυρότητα του θέματος. Τα θέματα ειναι συλλογή ειδήσεων με σκοπό την ενημέρωση και την ψυχαγωγία του επισκέπτη.

Επίσης οι πληροφορίες που περιέχονται έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και δεν μπορούν να αντικαταστήσουν την γνωμάτευση του ιατρού σας ή την επίσκεψη σε άλλον ειδικό της υγείας. Αν αποφασίσετε να ακολουθήσετε κάποια διατροφή ρωτήστε τον προσωπικό ιατρό σας. Δεν είμαστε οι ειδικοί ώστε να κάνουμε την πιστοποίηση της ορθότητας των σχετικών άρθρων.