Δευτέρα, 7 Νοεμβρίου 2011

Πιείτε χυμό βύσσινου και… κοιμηθείτε ήσυχοι

Ξεχάστε το ζεστό γάλα ή το χαμομήλι. Αν δυσκολεύεστε να κοιμηθείτε το βράδυ δοκιμάστε να πιείτε ένα ποτήρι χυμό … βύσσινο. Ο χυμός από βύσσινο βελτιώνει τόσο την ποιότητα όσο και τη διάρκεια του ύπνου, υποστηρίζουν οι ερευνητές.

Βέβαια, τα όνειρά σας μπορεί να μην είναι και τόσο… γλυκά, καθώς τα βύσσινα δε φημίζονται για τη γλυκύτητά τους!
Επιστήμονες από το πανεπιστήμιο Northumbria κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι η κατανάλωση βύσσινου αυξάνει τα επίπεδα μελατονίνης, της ορμόνης που «ρυθμίζει» τον ύπνο.

Όσοι συμμετείχαν στη μελέτη, ήπιαν το… ξινό ρόφημα και κατάφεραν να κοιμηθούν κατά μέσο όσο 25 λεπτά περισσότερο και διαπίστωσαν ότι είχαν και καλύτερη ποιότητα ύπνου κατά 6%. 

Τα λάθη....

Τα λάθη είναι πολλά όπου η αγάπη είναι λίγη. Εκεί που η αγάπη περισσεύει τα λάθη εξαφανίζονται!

Ανακοίνωση των διαχειριστών της ιστοσελίδας μας

Οι απόψεις που δημοσιεύονται δεν απηχούν κατ' ανάγκη και τις απόψεις των διαχειριστών.
Οι φωτογραφίες προέρχονται από τα site και blog που μνημονεύονται ή από google search ή από άλλες πηγές και ανήκουν αποκλειστικά στους δημιουργούς τους.
Τα αποσπάσματα video που δημοσιεύονται προέρχονται από άλλα site τα οποία και αναφέρονται (σαν Πηγή) ή περιέχουν το λογότυπο τους.
Εάν παρόλα αυτά κάποιος/α θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση του Blog, καλείται να επικοινωνήσει στο atladidas@gmail.com προς αποκατάσταση του θέματος.

Δεν φέρουμε καμία απολύτως ευθύνη για την εγκυρότητα του θέματος. Τα θέματα ειναι συλλογή ειδήσεων με σκοπό την ενημέρωση και την ψυχαγωγία του επισκέπτη.

Επίσης οι πληροφορίες που περιέχονται έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και δεν μπορούν να αντικαταστήσουν την γνωμάτευση του ιατρού σας ή την επίσκεψη σε άλλον ειδικό της υγείας. Αν αποφασίσετε να ακολουθήσετε κάποια διατροφή ρωτήστε τον προσωπικό ιατρό σας. Δεν είμαστε οι ειδικοί ώστε να κάνουμε την πιστοποίηση της ορθότητας των σχετικών άρθρων.