Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2014

Εμεινε άλουστη ένα μήνα και περιγράφει την εμπειρία της (εικόνες)

Μία νεαρή δημοσιογράφος από τη Νέα Υόρκη αποφάσισε να καταργήσει τα σαμπουάν, σε αναζήτηση πιο «φυσικών» μεθόδων καθαριότητας, ακολουθώντας μία -μάλλον αηδιαστική- νέα μόδα που κυκλοφορεί στο διαδίκτυο και ξεκίνησε από τον Καναδά και περιγράφοντας πώς πέρασε ένα μήνα άλουστη. Η Καναδικής καταγωγής Κάθριν Μαρτίνκο, στο blog της υποστηρίζει πόσο καλύτερη είναι η ζωή της από τότε που σταμάτησε να χρησιμοποιεί σαμπουάν και ορκίζεται να μη το χρησιμοποιήσει ποτέ ξανά. Πόσο αποτελεσματικό είναι όμως αυτό τελικά;
Η Μάργκαρετ Μπάντορ συντάκτης του Tree Hugger από τη Νέα Υόρκη, ακολούθησε τη συμβουλή της Μαρτίνκο και αποφάσισε να απαρνηθεί το σαμπουάν για ένα διάστημα, προκειμένου να διαπιστώσει αν όντως είναι τόσο αποτελεσματική αυτή η μέθοδος.

Σε άρθρο της στο Tree Hugger, η νεαρή δημοσιογράφος, περιγράφει την εμπειρία της το διάστημα που σταμάτησε να χρησιμοποιεί σαμπουάν.
«Είμαι πολύ τεμπέλα, όταν πρόκειται για την προσωπική μου φροντίδα. Βαριέμαι να ξυρίσω τα πόδια μου και σπάνια χρησιμοποιώ μακιγιάζ. Οταν διάβασα το blog της Κάθριν για τη μη χρήση σαμπουάν , ήξερα ότι ήθελα να το δοκιμάσω. Ετσι το μήνα Ιανουάριο αποφάσισα να απαρνηθώ το λούσιμο.
Μου άρεσε η ιδέα του να παρακάμψω το σαμπουάν και το conditioner, αφού χρησιμοποιούσα λιγότερα προϊόντα και χρειαζόμουν λιγότερη ώρα για το ντους. Γνώριζα ότι ορισμένοι άνθρωποι αντικαθιστούν το σαμπουάν τους με μαγειρική σόδα ή ξύδι, αλλά ήθελα να κόψω μαχαίρι το λούσιμο των μαλλιών μου για να δω πόσο θα αντέξω.
Ηδη στις 2:00 π.μ. την Πρωτοχρονιά είχα αρχίσει να έχω δεύτερες σκέψεις . Έχω αρκετά λεπτή τρίχα που είναι κάπου μεταξύ σκούρο ξανθό και ανοικτό καφέ , ανάλογα με το πόσο με έχει δει ο ήλιος τον τελευταίο καιρό. Επίσης τα μαλλιά μου είναι αρκετά λιπαρά και έτσι γίνονται σκούρα και βαριά ήδη στο πρώτο 12ωρο μετά το λούσιμο, γι’ αυτό μέχρι σήμερα λουζόμουν κάθε 24 ώρες.
Σε όσα forums και blogs διάβασα για το «πείραμα χωρίς σαμπουάν» οι περισσότεροι άνθρωποι λένε ότι το χειρότερο μέρος είναι η μεταβατική περίοδος , όταν το τριχωτό της κεφαλής προσπαθεί να συνηθίσει την απουσία των χημικών ουσιών. Οι περισσότεροι άνθρωποι λένε ότι χρειάζονται περίπου δύο εβδομάδες προσαρμογής. Προσωπικά , βρήκα την πρώτη εβδομάδα να αισθάνομαι χάλια, αλλά το επίπεδο λίπους σταθεροποιήθηκε μετά την τρίτη μέρα .
Επίσης, δεν χρειάστηκε να ασχοληθώ με τα μαλλιά μου, αφού τα έκανα πίσω αλογοουρά. Ωστόσο μετά από περίπου δύο εβδομάδες, ο συγκάτοικός μου μου είπε ότι φαίνονταν πραγματικά άλουστα.
Προσπάθησα να τα ξεπλύνω με χαμομήλι μια-δυο φορές , που μύριζε ωραία αλλά δεν είδα καμία διαφορά στο επίπεδο λιπαρότητας και άρχιζα να ανησυχώ ότι μπορεί να κάνει κακό στο δέρμα μου, αλλά ευτυχώς δεν παρατήρησα τίποτα τέτοιο.
Οι γυναίκες με πυκνά μαλλιά ή / και μπούκλες συχνά αναφέρουν ότι έχουν πολύ πιο λαμπερά , πιο ευκολοχτένιστα μαλλιά μετά τη διακοπή του σαμπουάν. Τα μαλλιά μου σίγουρα δεν ήταν καλύτερη από ό, τι όταν χρησιμοποιούσα σαμπουάν, αλλά το συνήθιζα σιγά σιγά . Αρχισα μάλιστα να αναρωτιέμαι αν αυτό που πραγματικά χρειάζεται είναι να επαναπροσδιορίσουμε τι σημαίνει να έχεις ωραία μαλλιά.
Μετά από 31 ημέρες, αποφάσισα ότι το πείραμα δεν ήταν για μένα. Προτού επιστρέψω στο σαμπουάν, αποφάσισα να δώσω μία ευκαιρία στη μαγειρική σόδα. Λυπάμαι, αλλά εγώ δεν βάζω ξύδι στο κεφάλι μου. Μπορεί να μαλακώνει τα μαλλιά αλλά δεν αντέχω τη μυρωδιά. Ωστόσο η σόδα, απορροφά τα λίπη . Έτσι, την 1η Φεβρουαρίου, ανακάτεψα ένα μέρος μαγειρικής σόδας με τρία μέρη χλιαρού νερού και έλουσα τα μαλλιά μου με αυτό.
Το αποτέλεσμα ήταν σίγουρα πολύ καλύτερο, αφού μείωσε αισθητά τη λιπαρότητα. Ωστόσο επέστρεψα στο σαμπουάν και κατέληξα στο συμπέρασμα, ότι η διακοπή του σαμπουάν είναι μάλλον για ανθρώπους με άλλους τύπους μαλλιών.»
Τα μαλλιά της Μπαντορ ένα μήνα άλουστα (αριστερά) και μετά το λούσιμο με μαγειρική σόδα (δεξιά)

Aυτή είναι η Μπάντορ:
 
 http://www.4news.gr

Τα λάθη....

Τα λάθη είναι πολλά όπου η αγάπη είναι λίγη. Εκεί που η αγάπη περισσεύει τα λάθη εξαφανίζονται!

Ανακοίνωση των διαχειριστών της ιστοσελίδας μας

Οι απόψεις που δημοσιεύονται δεν απηχούν κατ' ανάγκη και τις απόψεις των διαχειριστών.
Οι φωτογραφίες προέρχονται από τα site και blog που μνημονεύονται ή από google search ή από άλλες πηγές και ανήκουν αποκλειστικά στους δημιουργούς τους.
Τα αποσπάσματα video που δημοσιεύονται προέρχονται από άλλα site τα οποία και αναφέρονται (σαν Πηγή) ή περιέχουν το λογότυπο τους.
Εάν παρόλα αυτά κάποιος/α θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση του Blog, καλείται να επικοινωνήσει στο atladidas@gmail.com προς αποκατάσταση του θέματος.

Δεν φέρουμε καμία απολύτως ευθύνη για την εγκυρότητα του θέματος. Τα θέματα ειναι συλλογή ειδήσεων με σκοπό την ενημέρωση και την ψυχαγωγία του επισκέπτη.

Επίσης οι πληροφορίες που περιέχονται έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και δεν μπορούν να αντικαταστήσουν την γνωμάτευση του ιατρού σας ή την επίσκεψη σε άλλον ειδικό της υγείας. Αν αποφασίσετε να ακολουθήσετε κάποια διατροφή ρωτήστε τον προσωπικό ιατρό σας. Δεν είμαστε οι ειδικοί ώστε να κάνουμε την πιστοποίηση της ορθότητας των σχετικών άρθρων.