Τετάρτη, 28 Σεπτεμβρίου 2011

Θερμίδες και στιγμιαίος καφές

Ο μύθος γύρω από τις θερμίδες του καφέ ξεκίνησε όταν στη λίστα των καθημερινών καφέδων που καταναλώνουμε έπαψαν να υπάρχουν μόνο οι κλασσικοί καφέδες όπως ο στιγμιαίος ζεστός καφές ή ο φραπέ, και προστέθηκαν νέοι καφέδες με σιρόπια και σαντιγί, που παραγγέλνουμε εκτός σπιτιού.
Η ανάμειξη των ονομάτων των καφέδων, έφερε και σύγχυση στον περισσότερο κόσμο και αυτό γιατί μέχρι τότε ανάλογα με την παραγγελία που έκανες ήξερες τι θα κρύβει το φλιτζάνι σΕμπιστευθείτε τον «κλασσικό»… ελεύθερα!
Ο λόγος για τον στιγμιαίο καφέ, είτε στη ζεστή είτε στην παγωμένη έκδοσή του (φραπέ), που μπορεί άφοβα να προστεθεί σε οποιοδήποτε πρόγραμμα απώλειας βάρους. Ο στιγμιαίος καφές εκτός από πλούσιος σε αντιοξειδωτικά συστατικά πρακτικά δεν προσφέρει θερμίδες στη σκέτη έκδοσή του, αφού ένα φλιτζάνι αποδίδει μόνο 1 θερμίδα! Οι θερμίδες του καφέ μπορεί να αυξηθούν ελάχιστα ανάλογα με το υλικό που προστίθεται… για παράδειγμα:

Πώς προσθέτετε έξτρα θερμίδες στον καφέ σας! Η χτυπημένη κρέμα, η σαντιγί, το σιρόπι μέσα στον καφέ καθώς και το σιρόπι που προσθέτουμε πάνω από τον καφέ μπορούν να απογειώσουν ή ακόμη και να εκτοξεύσουν τις θερμίδες του καφέ που παραγγέλνετε έξω! Πως;… προσθέτοντας από 20 έως και 70 θερμίδες για κάθε δόση συστατικού που προσθέτετε στον καφέ σας, για παράδειγμα μία δόση απλής χτυπημένης κρέμας δίνει 67 θερμίδες ενώ μια δόση σιρόπι μόκα 27 θερμίδες!
Έτσι για παράδειγμα, ένα καφές σε μεγάλο ποτήρι με διπλή δόση σιρόπι (συνήθης ποσότητα), διπλή δόση κρέμας και σαντιγί δίνει περισσότερες από 300 θερμίδες. Μήπως ήρθε η ώρα να …αποφύγετε το γλυκό και να πιείτε ένα κλασικό φραπέ μέτριο με γάλα, που δίνει λίγες θερμίδες και πολλά αντιοξειδωτικά;
Πηγή: nutrimed.gr
javascript:void(0);

Τα λάθη....

Τα λάθη είναι πολλά όπου η αγάπη είναι λίγη. Εκεί που η αγάπη περισσεύει τα λάθη εξαφανίζονται!

Ανακοίνωση των διαχειριστών της ιστοσελίδας μας

Οι απόψεις που δημοσιεύονται δεν απηχούν κατ' ανάγκη και τις απόψεις των διαχειριστών.
Οι φωτογραφίες προέρχονται από τα site και blog που μνημονεύονται ή από google search ή από άλλες πηγές και ανήκουν αποκλειστικά στους δημιουργούς τους.
Τα αποσπάσματα video που δημοσιεύονται προέρχονται από άλλα site τα οποία και αναφέρονται (σαν Πηγή) ή περιέχουν το λογότυπο τους.
Εάν παρόλα αυτά κάποιος/α θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση του Blog, καλείται να επικοινωνήσει στο atladidas@gmail.com προς αποκατάσταση του θέματος.

Δεν φέρουμε καμία απολύτως ευθύνη για την εγκυρότητα του θέματος. Τα θέματα ειναι συλλογή ειδήσεων με σκοπό την ενημέρωση και την ψυχαγωγία του επισκέπτη.

Επίσης οι πληροφορίες που περιέχονται έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και δεν μπορούν να αντικαταστήσουν την γνωμάτευση του ιατρού σας ή την επίσκεψη σε άλλον ειδικό της υγείας. Αν αποφασίσετε να ακολουθήσετε κάποια διατροφή ρωτήστε τον προσωπικό ιατρό σας. Δεν είμαστε οι ειδικοί ώστε να κάνουμε την πιστοποίηση της ορθότητας των σχετικών άρθρων.