Παρασκευή 10 Ιουνίου 2011

Απελευθερώνονται οι άδειες - Έρχονται 9θέσια ταξί

Απελευθερώνονται οι άδειες. Ανοικτές διαδικασίες για την απόκτηση της άδειας και την πρόσβαση στο επάγγελμα του οδηγού ταξί και την ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας στο συγκεκριμένο κλάδο θεσπίζονται μέσω σχετικών μεταρρυθμίσεων που προωθεί το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.

Όπως ανέφερε ο αρμόδιος υπουργός Δ. Ρέππας, μετά την υπογραφή του σχεδίου απόφασης για την έκδοση σχετικού Προεδρικού Διατάγματος, στόχος των αλλαγών είναι ο εκσυγχρονισμός και η οργάνωση της αγοράς κατά τα πρότυπα των μεγάλων ευρωπαϊκών πόλεων. ««Είναι καιρός και σε αυτόν τον τομέα να επιτύχουμε υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης με σεβασμό σε κανόνες που ισχύουν ήδη σε άλλα κράτη της Ευρώπης προς όφελος του χρήστη», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Οπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του το υπουργείο, το σύνολο των αλλαγών βασίζονται στον ευρωπαϊκό μέσο όρο, στην απελευθέρωση της άσκησης του επαγγέλματος και σε ένα αντικειμενικό σύστημα για τον προσδιορισμό του αριθμού αδειών ταξί για κάθε περιοχή της χώρας.

Μεταξύ άλλων προβλέπονται αλλαγές στον κανονισμό λειτουργίας, αλλά και νομοθετική πρωτοβουλία για τη δημιουργία νέων τύπων ταξί (επταθέσια, εννιαθέσια) και ταξί με λιγότερα διακριτικά και διαφορετικό κόμιστρο, για κάλυψη διαφορετικών αναγκών.

Αναλυτικά, οι πρωτοβουλίες των μεταρρυθμίσεων που ολοκληρώνουν την πολιτική όσον αφορά στη λειτουργία των ΕΔΧ στην Ελλάδα (μέσω νέου νόμου και Κανονισμού Λειτουργίας):

Α. Κατηγορίες ΕΔΧ αυτοκίνητων

- Δημιουργείται νέα κατηγορία ΕΔΧ αυτοκινήτων (διαφορετικό χρώμα, θέσεις κ.λπ.), με λιγότερα διακριτικά και μεγαλύτερη ευελιξία στην επιλογή οχήματος. Τα κίτρινα ΤΑΞΙ μπορούν να μετατρέπονται σε αυτή την κατηγορία. Η κατηγορία αυτή, μόνον κατόπιν συνεννόησης θα έχει διαφορετικό κόμιστρο.

- Εισάγεται η δυνατότητα χρησιμοποίησης 7-θέσεων ή 9-θέσεων οχημάτων.

- Εισάγεται η δυνατότητα χρησιμοποίησης όλων των συστημάτων επικοινωνίας (ραδιοδίκτυα, κινητά τηλέφωνα, TETRA, internet κ.λπ.) για την επικοινωνία του επιβάτη με τις εταιρείες ταξί.

Β. Κανονισμός λειτουργίας

- Εκσυγχρονίζεται ο ισχύον κανονισμός που ισχύει από το 1987.

- Διαμορφώνεται αναλόγως, ούτως ώστε να περιλαμβάνει τις αλλαγές που προκύπτουν από τα υπόλοιπα νέα νομοθετικά κείμενα (νέος τύπος ταξί, νέες μορφές οργάνωσης κ.λπ.).

- Εκσυγχρονίζονται τα διοικητικά πρόστιμα για τις παραβάσεις οδηγών και ιδιοκτητών ΕΔΧ αυτοκινήτων.

Σημειώνεται ότι σε όλα τα κράτη της Ε.Ε. ο αριθμός των ταξί κυμαίνεται από 1,3 έως 2 ανά 1.000 κατοίκους. Ο δείκτης που επιλέχθηκε για την Ελλάδα είναι σαφώς μεγαλύτερος από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο (2,5 ταξί ανά 1.000 κατοίκους για την Αθήνα, 2 ταξί ανά 1.000 κατοίκους για την υπόλοιπη Ελλάδα). Ενδεικτικά αναφέρεται ότι ο σχετικός δείκτης στη Ρώμη είναι 2,1/1.000 κατοίκους, στο Βερολίνο 2/1.000, στο Μιλάνο 1,6/1.000, στις Βρυξέλλες 1,5/1.000, στη Στουγκάρδη 1,3/1.000. Η Ελλάδα βρίσκεται σαφώς πιο πάνω από άλλες ευρωπαϊκές χώρες σε ό,τι αφορά στον αριθμό των ταξί.

Τα λάθη....

Τα λάθη είναι πολλά όπου η αγάπη είναι λίγη. Εκεί που η αγάπη περισσεύει τα λάθη εξαφανίζονται!

Ανακοίνωση των διαχειριστών της ιστοσελίδας μας

Οι απόψεις που δημοσιεύονται δεν απηχούν κατ' ανάγκη και τις απόψεις των διαχειριστών.
Οι φωτογραφίες προέρχονται από τα site και blog που μνημονεύονται ή από google search ή από άλλες πηγές και ανήκουν αποκλειστικά στους δημιουργούς τους.
Τα αποσπάσματα video που δημοσιεύονται προέρχονται από άλλα site τα οποία και αναφέρονται (σαν Πηγή) ή περιέχουν το λογότυπο τους.
Εάν παρόλα αυτά κάποιος/α θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση του Blog, καλείται να επικοινωνήσει στο atladidas@gmail.com προς αποκατάσταση του θέματος.

Δεν φέρουμε καμία απολύτως ευθύνη για την εγκυρότητα του θέματος. Τα θέματα ειναι συλλογή ειδήσεων με σκοπό την ενημέρωση και την ψυχαγωγία του επισκέπτη.

Επίσης οι πληροφορίες που περιέχονται έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και δεν μπορούν να αντικαταστήσουν την γνωμάτευση του ιατρού σας ή την επίσκεψη σε άλλον ειδικό της υγείας. Αν αποφασίσετε να ακολουθήσετε κάποια διατροφή ρωτήστε τον προσωπικό ιατρό σας. Δεν είμαστε οι ειδικοί ώστε να κάνουμε την πιστοποίηση της ορθότητας των σχετικών άρθρων.