Σάββατο, 25 Νοεμβρίου 2017

Διατροφή 10 φαγητά για να κάνετε αλκαλικό το σώμα σας και να καταπολεμήσετε τις ασθένειες

Η ζωή έχει σχέση με ισορροπία. Εξισορρόπηση εργασίας και διασκέδασης,  οικογένειας και φίλων, αποταμίευσης και σπατάλης και ας μην ξεχάσουμε την εξισορρόπηση υγιεινής διατροφής και περιστασιακής απόλαυσης. 
Η ισορροπία είναι επίσης το κλειδί, όταν πρόκειται για τα επίπεδα pH του σώματος. 
Ακριβώς όπως και με την  μέτρηση του επιπέδου pH
στην πισίνα σας για να βεβαιωθείτε ότι τα πράγματα λειτουργούν ομαλά, το σώμα χρειάζεται να διατηρεί ένα ισορροπημένο επίπεδο  pH για να παραμείνει υγιές. 
Όταν τρώμε τροφές που σχηματίζουν οξέα, το σώμα προσπαθεί να εξισορροπήσει το επίπεδο του pH του αίματος με την απελευθέρωση πολλών αλκαλικών μεταλλικών στοιχείων  στην κυκλοφορία του αίματος, όπως ασβέστιο, φώσφορο και μαγνήσιο.
Αν δεν τρώτε αρκετές αλκαλικές τροφές, το σώμα πρέπει να τραβήξει αυτά τα άλατα από τα οστά, τα δόντια και τα όργανά μας που μπορεί να προκαλέσει κόπωση και να θέσει σε κίνδυνο το ανοσοποιητικό σύστημα, καθιστώντας μας πιο ευάλωτους σε ασθένειες.
Τρόφιμα που δημιουργούν οξέα είναι τα περισσότερα δημητριακά, τα φασόλια, το κρέας, τα γαλακτοκομικά προϊόντα, τα ψάρια,τα fast foods και τα επεξεργασμένα τρόφιμα. 
Μια ισορροπημένη διατροφή, όταν πρόκειται για το ρΗ θεωρείται ότι είναι αυτή που περιλαμβάνει τρόφιμα που σχηματίζουν οξέα σε αναλογία 20-40% και 60-80% τρόφιμα που σχηματίζουν αλκάλια.  Έτσι ποια είναι τα καλύτερα τρόφιμα για να έχουμε αλκαλικό pH στο σώμα;
Ελέγξτε την παρακάτω λίστα και αρχίστε να τα ενσωματώνετε στην διατροφή σας για να μην αφήσετε τα βασικά μέταλλα να διαφεύγουν και να κρατήσετε το ανοσοποιητικό σας σύστημα σε άριστη κατάσταση.
Αβοκάντο
Δεν είναι μόνο νόστιμα τα αβοκάντο.  Έχουν ένα pΗ από 8.0, που αλκαλοποιεί το σώμα και βοηθά στην εξουδετέρωση όξινων τροφών στο στομάχι. Απλώστε λίγο αβοκάντο σε τοστ ή σάντουιτς, προσθέστε το στην σαλάτα ή κάντε ένα σπιτικό guacamole!
Ώριμες μπανάνες
Τρώγοντας μια μπανάνα που δεν είναι αρκετά ώριμη μπορεί να οδηγήσει σε δυσκοιλιότητα,οξύτητα στο στομάχι και στην κακή απορρόφηση θρεπτικών συστατικών. Τρώγοντας μια ώριμη μπανάνα με μερικές μικρές καφέ κηλίδες παρέχει στον οργανισμό βιταμίνες,μέταλλα και αλκαλικότητα.
Αμύγδαλα
Τα αμύγδαλα και το γάλα αμυγδάλου είναι μεγάλες πηγές αλκαλικότητας.  Βοηθούν στη μείωση των επιπέδων χοληστερόλης, στην βελτίωση της λειτουργίας του εγκεφάλου, ενισχύουν την υγιή πέψη και αφήνουν το σώμα απόλυτα ισορροπημένο.
Σπαράγγια
Τα σπαράγγια θεωρούνται ότι είναι από τα πιο ισχυρά τρόφιμα για αλκαλικό σχηματισμό, με pΗ 8,5.  Παρέχει επίσης στο σώμα ίνες, νερό,  βιταμίνες, μέταλλα και αντιοξειδωτικά.
Καρπούζι
Το καρπούζι έχει pΗ 9,0 και προσφέρει βιταμίνες, μέταλλα και νερό που κρατά τους ηλεκτρολύτες ισορροπημένους. Αυτό το νόστιμο φρούτο έχει επίσης υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες που το καθιστά ιδανικό για την εξάλειψη των τοξινών.
Καγιέν Πιπέρι
Το πιπέρι καγιέν έχει πολλά οφέλη για την υγεία, όπως το ότι είναι μια καλή πηγή αλκαλικότητας στο σώμα.  Είναι ένα αντι – βακτηριακό μπαχαρικό με pH 8.5 που βοηθά στην βελτίωση της κυκλοφορίας, στην μείωση της αρτηριακής πίεσης,  την εξάλειψη των τοξινών και ενισχύει την λειτουργία του εγκεφάλου !
Παπάγια
Η παπάγια χρησιμοποιείται συχνά για να απαλύνει τα προβλήματα πέψης. Είναι ιδιαίτερα θρεπτική και περιέχει φυτικές ίνες, νερό, βιταμίνες και ανόργανα συστατικά που βελτιώνουν την γενική υγεία. Είναι μια μεγάλη πηγή αλκαλικών για το σώμα.
Μπρόκολο
Το μπρόκολο είναι ένα πολύ αλκαλικό τρόφιμο που προσφέρει πολλές φυτικές ίνες και θρεπτικά συστατικά. Σαν σταυρανθές  λαχανικό, θα σας βοηθήσει να μην πεινάτε και να είστε αλκαλικοί.
Λεμόνια
Το λεμόνι έχει όξινη γεύση  αλλά όταν γίνεται πέψη, στην πραγματικότητα μετατρέπεται σε μια αλκαλοποιητική ουσία για το σώμα. Προσθέστε μερικές φέτες λεμόνι ή χυμό λεμονιού στο νερό σας όλη την ημέρα.
Σκόρδο
Προσθέτοντας  σκόρδο στα φαγητά σας δεν τα νοστιμίζετε μόνο αλλά εξουδετερώνετε και τα όξινα τρόφιμα όπως το κρέας, το ψάρι, το τυρί και τα αυγά. Ρίξτε λίγο σκόρδο στα χορταρικά  σας για να σας δώσει πολλές φυτικές ίνες και θρεπτικά συστατικά, διατηρώντας το σώμα αλκαλικό.

 http://www.awakengr.com


Κλικ στις ιστοσελίδες μας: Αρμενιστής, Εμείς και η Κοινωνία μας, Γιάννης Αργυρός Σαντορίνη

Τα λάθη....

Τα λάθη είναι πολλά όπου η αγάπη είναι λίγη. Εκεί που η αγάπη περισσεύει τα λάθη εξαφανίζονται!

Ανακοίνωση των διαχειριστών της ιστοσελίδας μας

Οι απόψεις που δημοσιεύονται δεν απηχούν κατ' ανάγκη και τις απόψεις των διαχειριστών.
Οι φωτογραφίες προέρχονται από τα site και blog που μνημονεύονται ή από google search ή από άλλες πηγές και ανήκουν αποκλειστικά στους δημιουργούς τους.
Τα αποσπάσματα video που δημοσιεύονται προέρχονται από άλλα site τα οποία και αναφέρονται (σαν Πηγή) ή περιέχουν το λογότυπο τους.
Εάν παρόλα αυτά κάποιος/α θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση του Blog, καλείται να επικοινωνήσει στο atladidas@gmail.com προς αποκατάσταση του θέματος.

Δεν φέρουμε καμία απολύτως ευθύνη για την εγκυρότητα του θέματος. Τα θέματα ειναι συλλογή ειδήσεων με σκοπό την ενημέρωση και την ψυχαγωγία του επισκέπτη.

Επίσης οι πληροφορίες που περιέχονται έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και δεν μπορούν να αντικαταστήσουν την γνωμάτευση του ιατρού σας ή την επίσκεψη σε άλλον ειδικό της υγείας. Αν αποφασίσετε να ακολουθήσετε κάποια διατροφή ρωτήστε τον προσωπικό ιατρό σας. Δεν είμαστε οι ειδικοί ώστε να κάνουμε την πιστοποίηση της ορθότητας των σχετικών άρθρων.