Τετάρτη, 8 Φεβρουαρίου 2017

15 τροφές με άπαχη πρωτεΐνη που θα σε βοηθήσουν να χάσεις βάρος

Οι τροφές με άπαχη πρωτεΐνη αποτελούν βασικό κομμάτι μιας διατροφής για απώλεια βάρους.
Το σώμα χρειάζεται την πρωτεΐνη για να διατηρήσει και να αναπληρώσει τη μυϊκή μάζα του.
Μελέτες έχουν δείξει ότι οι άνθρωποι που λαμβάνουν το 30% των θερμίδων τους από τροφές με άπαχη πρωτεΐνη, μειώνουν κατά 440 θερμίδες την ενεργειακή πρόσληψη.
Άπαχη πρωτεΐνη όμως δεν είναι μόνο το κοτόπουλο. Για να φτάσετε στο στόχο σας, εντάξτε τις παρακάτω
τροφές με άπαχη πρωτεΐνη στο διαιτολόγιό σας.
Αυγό
Ένα μεγάλο αυγό έχει 6 γραμμάρια άπαχης πρωτεΐνης
Ασπράδια αυγών
Τα ασπράδια από δύο μεγάλα αυγά περιέχουν 8 γραμμάρια
Μοσχαρίσιο φιλέτο (φιλέ μινιόν)
Τα 120 γραμμάρια περιέχουν 30 γραμμάρια πρωτεΐνη
Στήθος γαλοπούλας
Τα 120 γραμμάρια περιέχουν 20 γραμμάρια πρωτεΐνη
Άπαχο ζαμπόν
Οι τέσσερις φέτες περιέχουν 20 γραμμάρια πρωτεΐνη
Χοιρινό φιλέτο
Τα 120 γραμμάρια περιέχουν 20 γραμμάρια πρωτεΐνη
Ψάρι γλώσσα
Τα 120 γραμμάρια ψαριού περιέχουν 28 γραμμάρια πρωτεΐνη
Μπακαλιάρος
Μια μερίδα περιέχει 24 γραμμάρια. Δοκιμάστε τον με χυμό λεμονιού και κάπαρη για έξτρα γεύση
Σαρδέλες σε κονσέρβα
Οι τρεις σαρδέλες περιέχουν 24 γραμμάρια πρωτεΐνη
Γαρίδες
Τα 120 γραμμάρια περιέχουν 24 γραμμάρια πρωτεΐνη
Τόνος σε κονσέρβα
Τα 120 γραμμάρια περιέχουν 28 γραμμάρια πρωτεΐνη
Σολομός
Τα 120 γραμμάρια περιέχουν 28 γραμμάρια πρωτεΐνη
Μαύρα φασόλια
Μισό φλιτζάνι περιέχει 8 γραμμάρια άπαχης πρωτεΐνης
Σπόροι κολοκύθας
Τα 30 γραμμάρια περιέχουν 5 γραμμάρια
Τόφου (τυρί από γάλα σόγιας)
Μισό φλιτζάνι περιέχει 10 γραμμάρια πρωτεΐνη
  http://www.onmed.gr

 Κλικ στις ιστοσελίδες μας: Αρμενιστής, Εμείς και η Κοινωνία μας, Γιάννης Αργυρός Σαντορίνη

Τα λάθη....

Τα λάθη είναι πολλά όπου η αγάπη είναι λίγη. Εκεί που η αγάπη περισσεύει τα λάθη εξαφανίζονται!

Ανακοίνωση των διαχειριστών της ιστοσελίδας μας

Οι απόψεις που δημοσιεύονται δεν απηχούν κατ' ανάγκη και τις απόψεις των διαχειριστών.
Οι φωτογραφίες προέρχονται από τα site και blog που μνημονεύονται ή από google search ή από άλλες πηγές και ανήκουν αποκλειστικά στους δημιουργούς τους.
Τα αποσπάσματα video που δημοσιεύονται προέρχονται από άλλα site τα οποία και αναφέρονται (σαν Πηγή) ή περιέχουν το λογότυπο τους.
Εάν παρόλα αυτά κάποιος/α θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση του Blog, καλείται να επικοινωνήσει στο atladidas@gmail.com προς αποκατάσταση του θέματος.

Δεν φέρουμε καμία απολύτως ευθύνη για την εγκυρότητα του θέματος. Τα θέματα ειναι συλλογή ειδήσεων με σκοπό την ενημέρωση και την ψυχαγωγία του επισκέπτη.

Επίσης οι πληροφορίες που περιέχονται έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και δεν μπορούν να αντικαταστήσουν την γνωμάτευση του ιατρού σας ή την επίσκεψη σε άλλον ειδικό της υγείας. Αν αποφασίσετε να ακολουθήσετε κάποια διατροφή ρωτήστε τον προσωπικό ιατρό σας. Δεν είμαστε οι ειδικοί ώστε να κάνουμε την πιστοποίηση της ορθότητας των σχετικών άρθρων.