Παρασκευή, 24 Απριλίου 2015

Αυτές είναι οι τροφές που θα σας προστατεύσουν από το ζάχαρο

Τα υψηλά επίπεδα σακχάρου στο αίμα μπορεί να προκαλέσουν μια σειρά από προβλήματα υγείας, με κυρίαρχο την έναρξη διαβήτη.
Οι διαβητικοί επιβάλλεται να ακολουθούν συγκεκριμένη διατροφή, ενώ και τα άτομα με γενετική προδιάθεση για τη νόσο, πρέπει να κρατούν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα χαμηλά προσέχοντας τι τρώνε.
Η υγιεινή διατροφή μπορεί να συμβάλει στην πρόληψη του διαβήτη.

Μελέτες έχουν δείξει ότι ορισμένα τρόφιμα είναι ιδιαιτέρως ωφέλιμα για την προστασία από διαβήτη τύπου 2, που αντιπροσωπεύει το 95% των κρουσμάτων της νόσου.

Γιαούρτι

Λίγο γιαούρτι την ημέρα μπορεί να μειώσει κατά το ένα πέμπτο τον κίνδυνο εκδήλωσης διαβήτη, σύμφωνα με τους επιστήμονες. Συγκεκριμένα, εντόπισαν ότι 28 γραμμάρια γιαούρτι την ημέρα μειώνουν κατά 18% τον κίνδυνο ανάπτυξης διαβήτη.

Πράσινα φυλλώδη λαχανικά

Μόλις δύο κουταλιές της σούπας από λαχανικά όπως το σπανάκι, το μπρόκολο και το λάχανο την ημέρα μπορεί να μειώσουν κατά 14% τον κίνδυνο εκδήλωσης διαβήτη. Αν η ποσότητα αυτή αυξηθεί σε 1,5 φλιτζάνι την ημέρα, ο κίνδυνος μειώνεται κατά 30%, σύμφωνα με ανάλυση μελετών από ερευνητές του Πανεπιστημίου του Λέστερ.

Τα πράσινα λαχανικά είναι πλούσια σε μαγνήσιο, το οποίο φαίνεται να προστατεύει από τον διαβήτη, κατά τον διαιτολόγο Πωλ ΜακΆρντελ, ο οποίος συμμετείχε στη συγγραφή των βρετανικών Εθνικών Οδηγιών για τον Διαβήτη.

Καρύδια
Μία χούφτα καρύδια λίγες φορές την εβδομάδα μπορεί να βελτιώσει τον τρόπο με τον οποίο επεξεργάζεται ο οργανισμός το σάκχαρο και την ινσουλίνη στα άτομα με προδιαβήτη, σύμφωνα με μελέτη του Πανεπιστημίου Χάρβαρντ. Η μελέτη έχει δείξει πως όσοι τρώνε 30 γραμμάρια καρύδια δύο φορές την εβδομάδα επί οκτώ εβδομάδες, έχουν κατά 24% λιγότερες πιθανότητες να αναπτύξουν τη νόσο σε σύγκριση με όσους τρώνε σπανίως ή καθόλου.

Δημητριακά ολικής αλέσεως
Τρεις μερίδες δημητριακά ολικής αλέσεως την ημέρα μπορεί να μειώσουν κατά το ένα τρίτο τις πιθανότητες εκδήλωσης διαβήτη, σύμφωνα με αρκετές μελέτες. Αυτές μπορεί να είναι μία λεπτή φέτα ψωμί ολικής αλέσεως, ένα μπολάκι δημητριακά πρωινού ολικής αλέσεως και δύο κουταλιές της σούπας καφέ ρύζι ή ζυμαρικά ολικής αλέσεως.

Οι φυτικές ίνες που περιέχουν αυτά τα δημητριακά περιορίζουν το σάκχαρο, ενώ κάποιες ουσίες που περιέχουν ελαττώνουν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα. Αντιθέτως, το λευκό ψωμί, το λευκό ρύζι, τα λευκά ζυμαρικά, η λευκή ζάχαρη και τα γλυκά αυξάνουν τον κίνδυνο διαβήτη κατά 40%.

Καφές
Ο καφές διαθέτει συστατικά που διευκολύνουν την δράση της ινσουλίνης. Παλιότερη αμερικανική μελέτη έδειξε πως οι υγιείς άνθρωποι που πίνουν τέσσερα φλιτζάνια καφέ την ημέρα έχουν κατά 47% μικρότερο κίνδυνο διαβήτη.
Πηγή: onmed.gr

 http://perivolipanagias.blogspot.gr

Κλικ στις ιστοσελίδες μας: Αρμενιστής, Εμείς και η Κοινωνία μας, Γιάννης Αργυρός Σαντορίνη

Τα λάθη....

Τα λάθη είναι πολλά όπου η αγάπη είναι λίγη. Εκεί που η αγάπη περισσεύει τα λάθη εξαφανίζονται!

Ανακοίνωση των διαχειριστών της ιστοσελίδας μας

Οι απόψεις που δημοσιεύονται δεν απηχούν κατ' ανάγκη και τις απόψεις των διαχειριστών.
Οι φωτογραφίες προέρχονται από τα site και blog που μνημονεύονται ή από google search ή από άλλες πηγές και ανήκουν αποκλειστικά στους δημιουργούς τους.
Τα αποσπάσματα video που δημοσιεύονται προέρχονται από άλλα site τα οποία και αναφέρονται (σαν Πηγή) ή περιέχουν το λογότυπο τους.
Εάν παρόλα αυτά κάποιος/α θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση του Blog, καλείται να επικοινωνήσει στο atladidas@gmail.com προς αποκατάσταση του θέματος.

Δεν φέρουμε καμία απολύτως ευθύνη για την εγκυρότητα του θέματος. Τα θέματα ειναι συλλογή ειδήσεων με σκοπό την ενημέρωση και την ψυχαγωγία του επισκέπτη.

Επίσης οι πληροφορίες που περιέχονται έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και δεν μπορούν να αντικαταστήσουν την γνωμάτευση του ιατρού σας ή την επίσκεψη σε άλλον ειδικό της υγείας. Αν αποφασίσετε να ακολουθήσετε κάποια διατροφή ρωτήστε τον προσωπικό ιατρό σας. Δεν είμαστε οι ειδικοί ώστε να κάνουμε την πιστοποίηση της ορθότητας των σχετικών άρθρων.