Σάββατο 4 Δεκεμβρίου 2010
ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΝΩΜΕΡΙΤΗΣ: «Αναβαθμίζονται Μύκονος και Σαντορίνη»
Στην επιλογή αυτή καλείται η αγορά της Ανατολικής Μεσογείου και ιδιαίτερα τα ελληνικά νησιά να σχεδιάσουν το μέλλον τους.
Η επιλογή αυτή των διεθνών εταιριών και η άρση του cabotage για πλοία τα οποία φέρουν σημαία μη κοινοτικών χωρών στην χώρα μας οδηγούν (α) στη δημιουργία ενός μεγάλου home port, που δεν μπορεί παρά να είναι ο Πειραιάς (β) στην αναβάθμιση των λιμενικών υπηρεσιών σε τόπους κύριου τουριστικού προϊόντος (Μύκονος, Σαντορίνη, Ρόδος, Ηράκλειο, Κατάκολο, Κέρκυρα) και (γ) στη δημιουργία υποδομών σε νέους προορισμούς, τους οποίους θα επιλέξουν προφανώς οι εταιρίες κρουαζιέρας. Ο ΟΛΠ Α.Ε. έχοντας υπόψη του όλα αυτά, ήδη προετοιμάζεται τεχνικά και λειτουργικά να δεχθεί νέας γενιάς κρουαζιερόπλοια (300 έως 400 μέτρων) με την κατασκευή νέων κρηπιδωμάτων στο νότιο λιμάνι του. Ήδη την επόμενη 5ετία αναμένεται να δεχθεί περίπου 4.000.000 αφιξοαναχωρήσεις και μεγάλη επέκταση της τουριστικής περιόδου, η οποία θα καλύπτει και τη χειμερινή περίοδο».» Αυτα τονίζει στο www.kykladesnews.gr ο Γιώργος Ανωμερίτης πρόεδρος και διευθύνων Σύμβουλος ΟΛΠ o οποίος φιλοδοξει να καταστήσει το λιμάνι του Πειραιά σε κύριο τερματικό σταθμό κρουαζιέρας στην περιοχή της Μεσογείου -πάνω από τη Βαρκελώνη που αυτή τη στιγμή έχει τα πρωτεία- με περισσότερους από δυο εκατομμύρια επιβάτες το χρόνο . Ο Οργανισμός Λιμένος Πειραιά με συνολικό προϋπολογισμό 230.000.000 ευρω, έχει δρομολογήσει την κατασκευή – επέκταση του νοτίου μετώπου του επιβατικού λιμένα για την δημιουργία 6 νέων θέσεων φιλοξενίας μεγάλων κρουαζιερόπλοιων νέας γενιάς στο εξωτερικό τμήμα του μόλου Θεμιστοκλέους. Οι θέσεις αυτές θα μπορούν να δέχονται τα μεγαλύτερα κρουαζιερόπλοια που κυκλοφορούν και ναυπηγούνται σήμερα σε όλον τον κόσμο με μήκος που μπορεί να φτάνει ακόμα και τα 400μ.
Τα υπόψη έργα θα προσφέρουν όλες τις σύγχρονες υποδομές για τον ασφαλή και άνετο ελλιμενισμό αυτών των πλωτών πολιτειών (δίκτυα υδροδότησης, αποχέτευσης λυμάτων πλοίων, ρευματοδότησης, δίκτυο οπτικών ινών κλπ). Περιλαμβάνουν την κατασκευή εξωτερικών λιμενικών έργων (κυματοθραυστών) συνολικού μήκους 1700μ. και εσωτερικών λιμενικών έργων (κρηπιδότοιχων) συνολικού μήκους 3.400μ. με ωφέλιμο βάθος 18,00μ. Επίσης θα δημιουργηθούν νέοι χερσαίοι χώροι 160.000τ.μ., στους οποίους προβλέπεται να κατασκευαστεί κατάλληλος επιβατικός σταθμός για την εξυπηρέτηση των επιβατών.
Παράλληλα με την επέκταση του επιβατικού λιμένα για την πρόσδεση των μεγάλων κρουαζιερόπλοιων, στο επενδυτικό πρόγραμμα του ΟΛΠ κυρίαρχη θέση καταλαμβάνει η κατασκευή του υπερυψωμένου συστήματος σταθερής τροχιάς (τύπου MONORAIL) περιφερειακά του Κεντρικού Λιμένος Πειραιά. Το εν λόγω έργο θα εξυπηρετεί τους επιβάτες κρουαζιέρας και ακτοπλοΐας, αλλά και τους περίοικους και θα συνδέεται στην περιοχή του λιμένος Αλών με τον ΗΣΑΠ, τον Προαστιακό και το Μετρό.
Τα πιο πάνω έργα έχουν ενταχθεί στο 5ετές επενδυτικό πρόγραμμα του Ο.Λ.Π. Α.Ε. 2010-2014 που έχει εγκριθεί ομόφωνα σε Διυπουργική Επιτροπή υπό τον Αντιπρόεδρο της Κυβέρνησης Θ. Πάγκαλο και έχει εξασφαλιστεί η χρηματοδότησή τους από Κοινοτικούς Πόρους και το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων.
«Ο έλεγχος των νέων αυτών έργων σε φυσικό προσομοίωμα ανατέθηκε από την ΟΛΠ Α.Ε. στο Εργαστήριο Λιμενικών Έργων του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνίου μετά από διεθνή διαγωνισμό» τονίζει ο Διευθυντής του Εργαστηρίου καθηγητής Κωνσταντίνος Μουτζούρης. «Το ίδιο Εργαστήριο έχει μελετήσει για τον ΟΛΠ τους δύο προβλήτες για εμπορευματοκιβώτια στο Ν. Ικόνιο, την θωράκιση του μόλου Δραπετσώνας και τα κρηπιδώματα στο βόρειο τμήμα μετά την είσοδο του λιμένα, τα οποία έργα εν συνεχεία κατασκευάστηκαν. Ο Οργανισμός ενισχύει με πολλούς τρόπους το Εργαστήριο μας σε μία επιτυχημένη σύζευξη δημόσιου Πανεπιστημίου με κοινωφελή φορέα του δημοσίου προς όφελος του κοινωνικού συνόλου».
http://www.kykladesnews.gr
Τα λάθη....
Τα λάθη είναι πολλά όπου η αγάπη είναι λίγη. Εκεί που η αγάπη περισσεύει τα λάθη εξαφανίζονται!
Ανακοίνωση των διαχειριστών της ιστοσελίδας μας
Οι απόψεις που δημοσιεύονται δεν απηχούν κατ' ανάγκη και τις απόψεις των διαχειριστών.
Οι φωτογραφίες προέρχονται από τα site και blog που μνημονεύονται ή από google search ή από άλλες πηγές και ανήκουν αποκλειστικά στους δημιουργούς τους.
Τα αποσπάσματα video που δημοσιεύονται προέρχονται από άλλα site τα οποία και αναφέρονται (σαν Πηγή) ή περιέχουν το λογότυπο τους.
Εάν παρόλα αυτά κάποιος/α θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση του Blog, καλείται να επικοινωνήσει στο atladidas@gmail.com προς αποκατάσταση του θέματος.
Δεν φέρουμε καμία απολύτως ευθύνη για την εγκυρότητα του θέματος. Τα θέματα ειναι συλλογή ειδήσεων με σκοπό την ενημέρωση και την ψυχαγωγία του επισκέπτη.
Επίσης οι πληροφορίες που περιέχονται έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και δεν μπορούν να αντικαταστήσουν την γνωμάτευση του ιατρού σας ή την επίσκεψη σε άλλον ειδικό της υγείας. Αν αποφασίσετε να ακολουθήσετε κάποια διατροφή ρωτήστε τον προσωπικό ιατρό σας. Δεν είμαστε οι ειδικοί ώστε να κάνουμε την πιστοποίηση της ορθότητας των σχετικών άρθρων.