Για 15 συνεχόμενα έτη διανύουμε την εθνική οδό Πατρών - Κορίνθου και τα προβλήματα της είναι διαχρονικά και λιμνάζοντα, αφού τα διάσπαρτα συνεργεία της οδοποιίας δίνουν το αιώνιο παρόν τους, με αποτέλεσμα να μην έχουμε τον αναμενόμενο δρόμο και το χειρότερο ακόμη, να αναμένουμε σε μακροσκελή ουρά για την πληρωμή των διοδίων, αφού όπως προείπαμε, ο δρόμος αυτός είναι απαράδεκτος ως εθνική οδός Πατρών Κορίνθου.
Εύλογα γενάται και το ακόλουθο ερώτημα:
Γιατί να πληρώνει κάποιος τέλη διοδίων για κάποιον φανταστικό δρόμο που πρόκειται να κατασκευασθεί; Ή μήπως τα πληρώνουμε για την οδό που φαίνεται στις πιο κάτω φωτογραφίες;Θεωρούμε αυτονόητο την καταβολή των τελών όπως: στην γέφυρα Ρίου Αντιρρίου, την υποθαλάσσια σήραγγα στο Άκτιο της Πρέβεζας, όμως για τον προαναφερόμενο δρόμο θεωρώ παράλογο την καταβολή του ποσού, αφού παράλληλα δημιουργεί εντονότερο κυκλοφοριακό πρόβλημα στο χώρο των διοδίων και για αρκετό χρονικό διάστημα....
Οι φωτογραφίες που ακολουθούν είναι από διάσπαρτα σημεία κατά το μήκος της εθνική οδού Πατρών Κορίνθου κατά τον μήνα Αύγουστο του 2011.
.....Ανάλογο πρόβλημα υπάρχει στον κόμβο της εθνικής οδού, στο ύψος της Αμφιλοχίας.
Τόσο προς τα πάνω όσο και στα προς κάτω της συγκεκριμένης οδού, υπάρχει μόνιμο και μεγάλο «μποτιλιάρισμα».
Τόσο προς τα πάνω όσο και στα προς κάτω της συγκεκριμένης οδού, υπάρχει μόνιμο και μεγάλο «μποτιλιάρισμα».
Φθάνοντας λοιπόν στην παραλιακή της Αμφιλοχίας βλέπεις ορδές από σταθμευμένα αυτοκίνητα κατά το μήκος των καταστημάτων και οι διερχόμενοι οδηγοί για Κέρκυρα, Ιωάννινα, Άρτα Πρέβεζα κτλ να βιώνουν το δράμα τους μέχρι να φθάσουν στο ποθούμενο προορισμό τους.
Επίσης αν κάποιος θέλει να πάει προς Ιωάννινα, Πρέβεζα, Κέρκυρα, Ηγουμενίτσα, κτλ, θα πρέπει να περάσει μέσα από Αγρίνιο (ευτυχώς γιατί πρόσφατα βγήκε εκτός, με την νέα εθνική οδό), Αμφιλοχία, Άρτα, Χαλκιάδες, Λούρο κλπ.
Δηλαδή ο διερχόμενος ταξιδιώτης αναγκαστικά περνάει μέσα από τις πόλεις και τους οικισμούς.
Εκεί λοιπόν οι δήμαρχοι έχουν φροντίσει κάθε 50 μέτρα να βάζουν διασταυρώσεις με φανάρια, για να δείξουν σε εμάς τους περαστικούς πόσο σημαντικό είναι ο κόμβος στη περιοχής τους.
Έτσι λοιπόν για να βγεις από το κάθε ένα από αυτά θέλεις περίπου μία ώρα όταν έχει κίνηση γιατί περιμένεις στη διασταύρωση του κάθε μπάρμπα-Μήτρου.
Κάθε διασταύρωση από αυτές, έχει φανάρι ίσης διάρκειας με την εθνική οδό, το οποίο διαρκεί 10 δευτερόλεπτα και στα δύο ρεύματα.
Επίσης ενώ οι δρόμοι είναι περιορισμένοι κατά το πλάτος, ο εκάστοτε Δήμος φρόντισε να δώσει έμφαση στα πεζοδρόμια και στο πράσινο, διότι αυτά πραγματικά χρειάζονται στην περιοχή τους, συνωστίζοντας όμως τα λεωφορεία, φορτηγά, τις νταλίκες, ΚΤΕΛ, βυτιοφόρα και κατά σειρά πλειάδα απο Ι.Χ.αυτοκίνητα, περνώντας κατά μία λωρίδα το ένα πίσω από το άλλο και με ρυθμό σημειωτόν.
Επίσης ενώ οι δρόμοι είναι περιορισμένοι κατά το πλάτος, ο εκάστοτε Δήμος φρόντισε να δώσει έμφαση στα πεζοδρόμια και στο πράσινο, διότι αυτά πραγματικά χρειάζονται στην περιοχή τους, συνωστίζοντας όμως τα λεωφορεία, φορτηγά, τις νταλίκες, ΚΤΕΛ, βυτιοφόρα και κατά σειρά πλειάδα απο Ι.Χ.αυτοκίνητα, περνώντας κατά μία λωρίδα το ένα πίσω από το άλλο και με ρυθμό σημειωτόν.
Δηλαδή αντί να διώχνουν έξυπνα και άμεσα τα διερχόμενα αυτοκίνητα, τα επιβραδύνουν, προκαλώντας παράλληλα περεταίρω κυκλοφοριακή συμφόρηση στην περιοχή τους.
Σαν πεζοδρόμια, από το περιοριζόμενο πλάτος της εθνικής οδού, πάντοτε είναι άδεια, ενω οι ουρές από τα διερχόμενα οχήματα όλο και εμπλουτίζονται.
Σαν πεζοδρόμια, από το περιοριζόμενο πλάτος της εθνικής οδού, πάντοτε είναι άδεια, ενω οι ουρές από τα διερχόμενα οχήματα όλο και εμπλουτίζονται.
Για όλα αυτά θεωρούμε ότι είναι απαράδεκτο να βασανίζεται και να ταλαιπωρείται ο κάθε διερχόμενος μακρινός ταξιώτης, καλώντας παράλληλα τις Αρμόδιες Αρχές της Πολιτείας να επιληφθούν άμεσα και δραστικά για μια καλύτερη και ασφαλέστερη συγκοινωνία των πολιτών και των επισκεπτών στη Χώρας μας.