Με τις νεότερες αλλαγές που έγιναν
Γράφει ο Δημήτρης Πράσσος
Τον σχεδιασμό τους για το αεροδρόμιο της Σαντορίνης, μέσα στην επόμενη τετραετία, παρουσίασαν στελέχη της Fraport, σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Μπελλώνειο Πολιτιστικό Κέντρο. Πρόκειται για επενδύσεις πάνω από 30 εκατομμύρια ευρώ, με βασικότερη τη δημιουργία νέου αεροσταθμού έκτασης 15.640 τετραγωνικών μέτρων. Να σημειωθεί πως η επέκταση δεν βασίζεται στη μελέτη που είχε γίνει πολλά χρόνια πριν (υπάρχει και μακέτα) αλλά σε ανασχεδιασμό που
περιλαμβάνει σταδιακή κατεδάφιση των υπαρχουσών εγκαταστάσεων και δημιουργία νέων. Θα εξαιρεθούν μόνο τα κτίρια που βρίσκονται γύρω από τον πύργο ελέγχου.
Όπως είπε o Διευθύνων Σύμβουλος (CEO) κ. Αλεξάντερ Τσάινελ (Alexander Zinell)
η αρχιτεκτονική του νέου τερματικού σταθμού εναρμονίζεται με την τοπική εικόνα, ενώ σχεδιάζεται έτσι ώστε να εξυπηρετήσει το αυξανόμενο ρεύμα επιβατών. “Θέλουμε να κάνουμε ένα αεροδρόμιο, που να ταιριάζει στη Σαντορίνη”, είπε ο κ. Τσίνελ. Μεταξύ των άλλων σχεδιάζεται αύξηση των σταθμών επιβεβαίωσης -ελέγχου (Check in), καθώς και σημαντική αύξηση των χώρων στάθμευσης αεροσκαφών (από 4 σε 7).
Στην εκδήλωση που συμμετείχε και ο Δήμαρχος Θήρας κ. Νικόλαος Αναστάσιος Ζώρζος, παραβρέθηκαν πολλοί φορείς του τουρισμού, ο οποίοι υπέβαλλαν σειρά ερωτημάτων στην ομάδα της Fraport. Ανάμεσα σε αυτά, ήταν η μη δυνατότητα ιδιωτικών αεροσκαφών να διανυκτερεύσουν στη Σαντορίνη. “Δε νομίζω πως κάποιος που έχει τη δυνατότητα να έχει δικό του αεροσκάφος, θα έχει πρόβλημα με το κόστος μετακίνησης στο Ελευθέριος Βενιζέλος”, είπε χαρακτηριστικά ο κ. Τσίνελ, δίνοντας το στίγμα, πως ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθεί στις εμπορικές μαζικές πτήσεις. Ζήτημα επίσης, προκύπτει με τους χώρους στάθμευσης οχημάτων, καθώς ειπώθηκε σε όλους τους τόνους, πως η δυναμικότητα της υφιστάμενης έκτασης είναι πεπερασμένη, αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο χρεώσεων, προκειμένου να γίνεται συνετή χρήση.
Αναφορικά με τις εργασίες, οι εκπρόσωποι της Fraport, είπε πως θα γίνονται τη χειμερινή περίοδο, προκειμένου να δημιουργηθεί η ελάχιστη δυνατή όχληση. Ο CEO, δήλωσε επίσης, πως παρ’ ότι για φέτος έχουν γίνει οι συμφωνίες με τις αεροπορικές εταιρείες, θα εξεταστεί το ενδεχόμενο διαφορετικών χρεώσεων για τη χειμερινή περίοδο, προκειμένου να συνεχιστεί το κύμα προσφορών από εταιρείες χαμηλού κόστους. Τόνισε ακόμα, πως η συνεργασία της εταιρείας με την ΥΠΑ (Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας), είναι άριστη και πως θα επιδιωχθεί η εμβάθυνση της, σε όλα τα επίπεδα. Χαρακτηριστικό είναι επίσης, πως εκτός από την πολλαπλή αναφορά του πως στόχος είναι να δημιουργηθεί ένα “αεροδρόμιο που να ταιριάζει (αξίζει) στη Σαντορίνη”, πρωταρχικός στόχος είναι η ασφάλεια των επιβατών.
Γράφει ο Δημήτρης Πράσσος. ©www.santonews.com. ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ, ΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΜΠΕΛΛΩΝΕΙΟ
http://santonews.com
Γράφει ο Δημήτρης Πράσσος
Τον σχεδιασμό τους για το αεροδρόμιο της Σαντορίνης, μέσα στην επόμενη τετραετία, παρουσίασαν στελέχη της Fraport, σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Μπελλώνειο Πολιτιστικό Κέντρο. Πρόκειται για επενδύσεις πάνω από 30 εκατομμύρια ευρώ, με βασικότερη τη δημιουργία νέου αεροσταθμού έκτασης 15.640 τετραγωνικών μέτρων. Να σημειωθεί πως η επέκταση δεν βασίζεται στη μελέτη που είχε γίνει πολλά χρόνια πριν (υπάρχει και μακέτα) αλλά σε ανασχεδιασμό που
περιλαμβάνει σταδιακή κατεδάφιση των υπαρχουσών εγκαταστάσεων και δημιουργία νέων. Θα εξαιρεθούν μόνο τα κτίρια που βρίσκονται γύρω από τον πύργο ελέγχου.
Όπως είπε o Διευθύνων Σύμβουλος (CEO) κ. Αλεξάντερ Τσάινελ (Alexander Zinell)
η αρχιτεκτονική του νέου τερματικού σταθμού εναρμονίζεται με την τοπική εικόνα, ενώ σχεδιάζεται έτσι ώστε να εξυπηρετήσει το αυξανόμενο ρεύμα επιβατών. “Θέλουμε να κάνουμε ένα αεροδρόμιο, που να ταιριάζει στη Σαντορίνη”, είπε ο κ. Τσίνελ. Μεταξύ των άλλων σχεδιάζεται αύξηση των σταθμών επιβεβαίωσης -ελέγχου (Check in), καθώς και σημαντική αύξηση των χώρων στάθμευσης αεροσκαφών (από 4 σε 7).
Στην εκδήλωση που συμμετείχε και ο Δήμαρχος Θήρας κ. Νικόλαος Αναστάσιος Ζώρζος, παραβρέθηκαν πολλοί φορείς του τουρισμού, ο οποίοι υπέβαλλαν σειρά ερωτημάτων στην ομάδα της Fraport. Ανάμεσα σε αυτά, ήταν η μη δυνατότητα ιδιωτικών αεροσκαφών να διανυκτερεύσουν στη Σαντορίνη. “Δε νομίζω πως κάποιος που έχει τη δυνατότητα να έχει δικό του αεροσκάφος, θα έχει πρόβλημα με το κόστος μετακίνησης στο Ελευθέριος Βενιζέλος”, είπε χαρακτηριστικά ο κ. Τσίνελ, δίνοντας το στίγμα, πως ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθεί στις εμπορικές μαζικές πτήσεις. Ζήτημα επίσης, προκύπτει με τους χώρους στάθμευσης οχημάτων, καθώς ειπώθηκε σε όλους τους τόνους, πως η δυναμικότητα της υφιστάμενης έκτασης είναι πεπερασμένη, αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο χρεώσεων, προκειμένου να γίνεται συνετή χρήση.
Αναφορικά με τις εργασίες, οι εκπρόσωποι της Fraport, είπε πως θα γίνονται τη χειμερινή περίοδο, προκειμένου να δημιουργηθεί η ελάχιστη δυνατή όχληση. Ο CEO, δήλωσε επίσης, πως παρ’ ότι για φέτος έχουν γίνει οι συμφωνίες με τις αεροπορικές εταιρείες, θα εξεταστεί το ενδεχόμενο διαφορετικών χρεώσεων για τη χειμερινή περίοδο, προκειμένου να συνεχιστεί το κύμα προσφορών από εταιρείες χαμηλού κόστους. Τόνισε ακόμα, πως η συνεργασία της εταιρείας με την ΥΠΑ (Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας), είναι άριστη και πως θα επιδιωχθεί η εμβάθυνση της, σε όλα τα επίπεδα. Χαρακτηριστικό είναι επίσης, πως εκτός από την πολλαπλή αναφορά του πως στόχος είναι να δημιουργηθεί ένα “αεροδρόμιο που να ταιριάζει (αξίζει) στη Σαντορίνη”, πρωταρχικός στόχος είναι η ασφάλεια των επιβατών.
Γράφει ο Δημήτρης Πράσσος. ©www.santonews.com. ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ, ΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΜΠΕΛΛΩΝΕΙΟ
http://santonews.com