Παρασκευή 8 Νοεμβρίου 2013

Τέλη κυκλοφορίας 2014 και ο φόρος πολυτελείας των πολυτέκνων

Γράφει ο Γιάννης Αργυρός
Μέσα από το πακέτο της ειδικής μέριμνας των πολύτεκνων οικογενειών, έρχεται να προσμετρηθεί ακόμη μία «ευεργετική» παροχή προς περαιτέρω ανακούφιση, του ευπαθή κλάδου της κοινωνίας μας.  

Η φαεινή αυτή διάταξη είναι ο φόρος πολυτελείας των τελών κυκλοφορίας του 2014.

Αφού εξαπάτησαν τον ελληνικό λαό για την αγορά αυτοκινήτων
μετρίου κυβισμού, και αναφερόμαστε κάτω των 2.000 cc, η πολιτεία έθεσε ως πλαφόν για το φόρο αυτό από τα 1929 cc,  όπου στη συνέχεια αφού πουλήθηκαν τα προβλεπόμενα οχήματα, μετέπειτα διοργάνωσαν ένα τρελό πάρτι στη βιοπάλη των οικογενειών αυτών.

   Πρωτίστως όμως θα κάνουμε μια γενική αναφορά για τα σημερινά κακώς κείμενα γεγονότα που πλήττουν βάναυσα την χώρα μας επί 4 συναπτά και εξαντλητικά - οικονομικά έτη και εν συνεχεία θα επανέλθουμε εκ νέου στο θέμα μας.

Για τα όσα συμβαίνουν στην οικονομική και πολιτική παρακμή του τόπου μας, καλείται και πάλι ο απλός Έλληνας πολίτης να σηκώσει για μια ακόμη φορά το βάρος που του δημιούργησαν οι εκάστοτε κυβερνόντες, οι οποίοι παράλληλα έχουν και το θράσος να αποκαλούν ακόμη δημοσίως την συνηθισμένη φράση από υψηλά κυβερνητικά & πολιτικά πρόσωπα, το γνωστό σ΄ όλους μας «μαζί τα φάγαμε»….

Πιστεύω ότι θα ήταν προτιμότερο και ως καλύτερη επιλογή για το θέμα αυτό: Η σιωπή μας προς απάντησή τους…..

Όμως πέρα από αυτά, το σφυροκόπημα εκ μέρους τους καλά κρατεί, αφού εδώ και μερικά χρόνια, προσπαθούν με κάθε εξαντλητικό και οξύμωρο τρόπο, να κάνουν τα πάντα «για το καλό μας….!»  …αλλά δυστυχώς πέρα από την τετραετή και εξαντλητική προσπάθεια, καλό δεν είδαμε….

Με αποτέλεσμα οι άνθρωποι να αναζητούν τη λύση τους από τα μπαλκόνια και τα παράθυρα των ορόφων…..

Η ανεργία να καλπάζει με ιλιγγιώδη ταχύτητα!

Οι μικρομεσαίοι σε λίγο θα είναι είδος πολυτελείας…..

Οι απολύσεις του Δημοσίου να είναι η πανεύκολη και άμεση πυροσβεστική λύση του προβλήματος που κάποιοι δημιούργησαν.

Οι μισθοί και οι συντάξεις των εργαζομένων να βρίσκονται σε βαθμό επικινδυνότητας στα πρανή της τρόικας και των εκτελεστικών της οργάνων…..

Πασαρέλα χαρατσιών και με ποικίλες ονοματοδοσίες για να φαίνεται και η διαφορά του φορομπηχτικού όρου!

Ποικιλία από απρόσμενες φοροαποκεφαλιστικές αποφάσεις «για το καλό μου» όπως αναφέρεται και στο γνωστό ελαφρολαϊκό μας τραγούδι…..

Και κατά συνέπεια, μακροσκελή λίστα από πικάντικα και σουβλερά μέτρα για τον ολοσχερή αφανισμό των πατριωτών μας, διαβεβαιώνοντας και καθησυχάζοντας τους πολίτες μας ότι θα μας ενατοποθετήσουν σε ασφαλή λάκκο και θα μας θάψουν ζωντανούς μέσα σε χώμα ανάλαφρο……!

   Από το μαγικό κουτί της μακροσκελής τους λίστα θα επανέλθω σε ένα επίκαιρο θέμα, που γλυκοχαράζει σήμερα στις μέρες μας.


Ο ενδιαφερόμενος τότε λαός έπεσε θύμα της απάτης και του συστήματος, σχετικά με την αγορά των νέων αυτοκινήτων του μεγάλου κυβισμού.

Πολύ δε περισσότερο για τον ευαίσθητο κλάδο της πολύτεκνης οικογένειας η οποία είναι πιο πέρα και από το περιθώριο.

Οι ανάγκες λοιπόν της πολύτεκνης οικογένεια  για τις μεταφορικές της διακινήσεις,  προμηθεύτηκε ανάλογο αυτοκίνητο κυβισμού και κάτω των 2.000 cc, δηλαδή από 1927 cc μέχρι λίγο πριν τα 2.000 cc και με προσιτά τέλη κυκλοφορίας κατά την περίοδο της αγοράς.

Μετέπειτα όμως, θεώρησαν το υλικό αυτό να το τοποθετήσουν στο «μαγγάνι» δηλαδή σε ένα οικονομικό πιεστήριο και σιγά – σιγά με κάθε του κλικ, αρχίζει να συντρίβει τα κόκκαλα της πολύτεκνης οικογένειας, μέχρι να την συνθλίψει ολοσχερώς και να δημιουργηθεί ένα μεγάλο και ανεξέλεγκτο ρήγμα στο δημογραφικό της χώρας μας.

Ξέρουμε όλοι μας ότι η Ελλάδα είναι μια χώρα γερόντων και με ένα τεράστιο και απέραντο δημογραφικό πρόβλημα.

Σ΄ αυτό το πρόβλημα οι φύλακες της χώρας έλαβαν και τα ανάλογα μέτρα για την ανάκαμψη του εθνικού αυτού προβλήματος…

Έτσι λοιπόν τα αυτοκίνητα του κυβισμού αυτού, ανήλθαν σιγά – σιγά στο περσινό ύψος των 660 €, και ενόψει των νέων τελών κυκλοφορίας, προστίθεται και το φορολογικό κερασάκι πολυτελείας 5% επί του ετήσιου τεκμηρίου, δηλαδή ούτε λίγο ούτε πολύ, καλείται μια πολύτεκνη οικογένεια να καταβάλει το συνολικό ποσό των 1.100 € περίπου για τέλη κυκλοφορίας του 2014.

Αποτέλεσμα, να αδυνατεί να ανταπεξέλθει στις υποχρεώσεις αυτές, στερώντας παράλληλα τις βασικές βιοποριστικές ανάγκες που απαιτούνται στην οικογένεια.

Κατά συνέπεια αδυνατεί πλέον να το συντηρήσει και καλείται να το πουλήσει εντελώς δωρεάν με το εξευτελιστικό ποσό των 2.000 €. Στη συνέχεια όμως το όχημα αυτό μεταπωλείται πανάκριβα σε άλλες γειτονικές μας χώρες, αλλά και γενικότερα, στα εύπορα ευρωπαϊκά κράτη ….

Ο καθένας μας ας βγάλει τα συμπεράσματά του…

Θα μπορούσαν όμως τα δυσβάστακτα αυτά μέτρα να είχαν ανακοινωθεί στις νέες αγορές των αυτοκινήτων από 1.1.2014, έτσι ώστε ο κόσμος να ξέρει συνειδητά πλέον τι ακριβώς θα πράξει.

Σε καμία περίπτωση δεν είμαστε όλοι πλούσιοι έτσι ώστε να έχουμε κοινά μέτρα με τους κατέχοντες και να καλούμαστε στη καταβολή των φόρων αυτών.

Δηλαδή αφού η πολιτεία πούλησε τα αυτοκίνητα αυτά στο ανύποπτο κοινό, μετέπειτα ανέτρεψαν τα πάντα.

Αν το γεγονός αυτό δεν είναι απάτη, τότε πως θα μπορούσαμε να το χαρακτηρίσουμε;

Ακούμε ότι κάθε χρόνο, από τα τροχαία και θανατηφόρα ατυχήματα που ανέρχονται στη χώρα μας είναι 2.000 νεκροί περίπου, και με μεγαλύτερο ποσοστό τη νεολαία μας.

Παράλληλα στον αριθμό αυτό προστίθενται και οι ετεροχρονισμένοι τραυματίες.

Επιτέλους που θα μπορούσε να φθάσει αυτή η κατάσταση;

Σημαντικός επίσης είναι ο αριθμός των μόνιμων αναπήρων.

Αναφέρουμε τα γεγονότα αυτά διότι, τα παράγωγα των μέτρων αυτών αποκλείουν τα ασφαλή μεταφορικά μέσα, και τότε η κοινωνία μας αναγκαστικά προσανατολίζεται σε αυτοκίνητα μικρού κυβισμού, τα οποία θα έχουν λιγότερα κρατήματα στη πορεία τους....

Τότε όμως ο αριθμός των θανατηφόρων ατυχημάτων θα είναι ακόμη μεγαλύτερος, αφού στις εθνικές οδούς θα κυκλοφορούν πλέον ιπτάμενες χαρτόκουτες ή μάλλον ιπτάμενα φέρετρα....

Το αναφέρουμε αυτό διότι, από ένα επιθυμητό όριο ταχύτητος και πάνω, τα οχήματα αυτά θα είναι εντελώς ανεξέλεγκτα, τόσο για τον κάτοχό τους, όσο και για το διερχόμενο κοινό στις εθνικές οδούς, αλλά και στο λοιπό οδικό δίκτυο.

   Το θέμα αυτό είναι αρκετά σοβαρό και θα πρέπει επιτέλους να δοθεί από τους αρμόδιους μια ουσιαστική και εποικοδομητική λύση του όλου θέματος, έτσι ώστε να παρέχεται η απόλυτη ασφάλεια ζωής στο οδικό δίκτυο, η αξία και ο ρόλος της πολύτεκνης οικογένειας στη κοινωνία και το δημογραφικό μας πρόβλημα, αλλά και την σχετική οικονομική ανακούφιση την οποία βιώνει ο κλάδος αυτός. 
 Πηγή: Γιάννης Αργυρός Σαντορίνη

Κλικ στις ιστοσελίδες μας: Αρμενιστής, Εμείς και η Κοινωνία μας, Γιάννης Αργυρός Σαντορίνη