Αποφασισμένος να προχωρήσει στην πρώτη πραγματική απελευθέρωση κλειστού επαγγέλματος, εμφανίστηκε ο Γιάννης Ραγκούσης. Διαπιστώνοντας ότι η μέχρι τώρα απελευθέρωση του κλάδου δεν είχε οδηγήσει σε νέες αδειοδοτήσεις ανακοίνωσε ότι ένα απλό αίτημα στην Περιφέρεια του ενδιαφερομένου αρκεί για τη χορήγηση της άδειας.
Την πλήρη απελευθέρωση του κλάδου των ταξί εξήγγειλε ο Γιάννης Ραγκούσης ξεκαθαρίζοντας ότι δεν πρόκειται να υπογράψει το προεδρικό διάταγμα που είχε ήδη ετοιμαστεί, καθώς, όπως...
τόνισε, δεν προέκυπτε η δυνατότητα έκδοσης νέων αδειών σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και το επάγγελμα εξακολουθούσε να είναι κλειστό.
Έτσι η απελευθέρωση του συγκεκριμένου επαγγέλματος είναι γεγονός, καθώς ισχύει από τις 2 Ιουλίου και όποιος θέλει μπορεί να καταθέσει αίτημα στην περιφέρεια προκειμένου να αποκτήσει άδεια ταξί.
Το παράβολο, που θα πληρώνει ο ενδιαφερόμενος, δεν έχει ακόμα καθοριστεί- θα ανακοινωθεί σε περίπου ένα τρίμηνο- αλλά, όπως άφησε να εννοηθεί ο κ. Ραγκούσης, θα είναι εξαιρετικά χαμηλό, ενώ το επόμενο διάστημα θα καθοριστούν και οι περιορισμοί για τη χορήγηση άδειας ταξί, όπως π.χ. το λευκό ποινικό μητρώο.
Χαμένοι είναι, όσοι έχουν αγοράσει ήδη άδειες ταξί, πληρώνοντας έως και 200.000 ευρώ και τώρα βλέπουν να χάνονται τα χρήματά τους. Ερωτηθείς για το θέμα, ο υπουργός απάντησε, πως αυτές είναι στρεβλώσεις, που δημιουργούνται στην αγορά, που δεν μπορούν να εμποδίσουν την πλήρη απελευθέρωση του επαγγέλματος.
Οι οδηγοί ταξί θα καθορίσουν τη στάση τους απέναντι στις αλλαγές αυτές σε αυριανή συνεδρίαση του συνδικάτου του.
Ο υπουργός ξεκαθάρισε ότι είναι έξω από τις προθέσεις του υπουργείου να ορίζει τον αριθμό των ταξί που θα κυκλοφορούν σε μία περιοχή, αφού, όπως σημείωσε χαρακτηριστικά, η αγορά με αυτορρύθμιση θα κρίνει πόσα ταξί αντέχει η κάθε περιοχή.
Τέλος, ο κ. Ραγκούσης ανακοίνωσε ότι σύντομα τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς της πρωτεύουσας θα διαθέτουν ασύρματο δίκτυο Ιντερνετ (WI- FI) όπου οι επιβάτες θα το χρησιμοποιούν δωρεάν.
Αρχικά το πρόγραμμα θα ξεκινήσει από το ΜΕΤΡΟ με την υπηρεσία να παρέχεται αρχικά σε επίπεδο οδού και σταθμού με προοπτική μελλοντικά αυτό να γίνεται και στις σήραγγες.
Ο υπουργός τόνισε ότι το κόστος της εφαρμογής αυτής, και το οποίο είναι πολύ μικρό, θα το αναλάβει κάθε συγκοινωνιακός φορέας, που με διαγωνιστική διαδικασία θα μπορεί να επιλέξει τον πάροχο με τον οποίο θα συνεργαστεί.